۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کوهکن:

بنده خدا احمدی‌نژاد دیگر کسی را ندارد

آقای احمدی نژاد دیگر مطرح نیست، بنده خدا دیگر طیفی و کسی را نیز ندارد که بخواهد در انتخابات شرکت کند.
کد خبر : ۳۳۷۳۷۷
صراط: عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی می‌گوید رایزنی اصولگرایان و اصلاح طلبان اعتدالی برای اجماع بر روی یک کاندیدا شاید یک ایده خوب باشد ولی امکان عملیاتی شدن ندارد و بیشتر شبیه آرزو است.

محسن کوهکن، در مورد مکانیزم اصولگرایان برای رسیدن به وحدت به خبرآنلاین گفت: اصولگرایان آرام و بی صدا کار خودشان را برای رسیدن به وحدت و معرفی کاندیدای واحد انجام می دهند.

کوهکن با بیان اینکه خلاء های موجود در جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت در حال پر شدن است اظهار داشت: ما معتقدیم برای رسیدن به وحدت مقداری هم دیر شده است ولی اگر منافعی برای ما داشته باشد که هزینه های انتخاباتی ما را کم کند ایرادی ندارد.

کوهکن همچنین با اشاره به سخنان آل اسحاق مبنی بر اینکه اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل با یکدیگر برای معرفی کاندیدای واحدی به وفاق برسند گفت: این سخنان آقای آل اسحاق یک آرزو است، البته پیشنهاد خوبی  است اما اجرایی شدن آن موانع بسیاری دارد و با شناختی که از اصولگرایان و اصلاح طلبان دارم باید بگویم امکان عملیاتی شدن چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقای آل اسحاق پیشنهاد خوبی داده است که ما نیز از وی تشکر می کنیم ولی بعید می دانیم که این موضوع قابلیت اجرایی شدن داشته باشد. بهرحال اینکه روی  چه کسی اجماع کنند بحث مهمی است.

وی تاکید کرد: با انتظارات، دیدگاه ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد باید بگویم جمع کردن این دو طیف با هم و زیر یک چتر کار سخت و ناشدنی است .

کوهکن در مورد اینکه برخی معتقدند که طیف وابسته به احمدی نژاد در حال بهره برداری از تفرقه و خلاءهای موجود در جریان اصولگرایی برای معرفی کاندیدا هستند، نیز گفت: آقای احمدی نژاد دیگر مطرح نیست، بنده خدا دیگر طیفی و کسی را نیز ندارد که بخواهد در انتخابات شرکت کند.