۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

دست رد قلعه نویی بر سینه منصوریان

درحالی که منصوریان به سمت قلعه نویی رفته بود از او خواست تا با یکدیگر به سمت تماشاگران استقلال بروند اما این درخواست با موافقت سرمربی تراکتورسازی همراه نشد.
کد خبر : ۳۳۷۴۰۹
صراط: ایسنا نوشت: دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی دقایقی پیش آغاز شد. در این دیدار برای نخستین بار در تاریخ فوتبال لیگ برتر ایران از شش داور استفاده خواهد شد.

*علیرضا منصوریان بعد از ورود به زمین با استقبال شدید هواداران استقلال روبه رو شد. او به سمت سکوهای آبی رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

*زمانی که دو تیم وارد زمین شدند یک پیراهن بزرگ با شماره ۱۰ و نام علیرضا منصوریان روی یکی از سکوهای استقلال توسط هواداران این تیم به معرض نمایش در آمد.

*امیر قلعه نویی به همراه دستیارانش به سمت نیمکت استقلال رفت و در این بین برخورد گرمی بین مربیان دو تیم برقرار شد.

*بعد از استقرار مربیان تراکتورسازی روی نیمکت، علیرضا منصوریان به سمت نیمکت تیم تراکتورسازی رفت و با قلعه نویی صحبت کرد. ظاهرا سرمربی استقلال از قلعه‌نویی خواست تا با هم به سمت تماشاگران بروند ولی قلعه نویی این درخواست را قبول نکرد. در همین زمان استقلالی ها با شعار داش علی، امیر خان، استقلال قهرمان آنها را تشویق می کردند.

*مهدی رحمتی همانطور که انتظار می‌رفت برای رخصت گرفتن به سمت قلعه نویی نرفت ولی امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان و خسرو حیدری به سمت قلعه‌نویی رفتند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز