۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

افتخاری تغییر کادر فنی استقلال را رد کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال به شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۳۷۴۱۹
صراط: مدیرعامل باشگاه استقلال به شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، سیدرضا افتخاری بعد از شکست 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بالاخره فوتبال برد و باخت دارد و باید بعد از این شکست یک گروه بیایند و بازی را آنالیز کنند تا دلایل شکست تیم ما مشخص شود.

افتخاری در ادامه افزود: اگر اشکال در کادر فنی باشد مدیریت باید تصمیم بگیرد و اگر مشکل از بازیکنان تیم باشد باز هم مدیریت تیم تصمیم‌گیرنده است. اگر بخواهیم با یک بازی تغییرات اساسی در تیم ایجاد کنیم منطقی نیست. ما باید صبر کنیم و شرایط تیم را ببینیم و سپس نتیجه‌گیری کنیم. چطور زمانی که تیم می‌برد کسی نمی‌گوید مربی باید عوض شود؟!

وی در خصوص خرید بازیکنان در نیم‌فصل خاطر نشان کرد: اگر لیست تیم ما جا داشته باشد و بازیکنی که به درد استقلال بخورد و همچنین آزاد باشد، حتماً مذاکره می‌کنیم تا تیم را تقویت کنیم. همچنین تلاش می‌کنیم کادر فنی تیم را تقویت کنیم. ما در نهایت بهترین تصمیمات را می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین تصریح کرد: باید بگویم که این تیم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ بازیکن نیاز به تقویت دارد و یک نفر نمی‌تواند تیم را عوض کند. باید کادری قوی داشته باشیم. مطمئناً خود آقای منصوریان نیز آبروی‌اش را دوست دارد. اول او باید درخواست کند که من می‌خواهم کادر فنی و یا کادر بازیکنان را تقویت کنم و بعد ما تصمیم‌گیری کنیم.

افتخاری در پاسخ به سؤال هواداری که از او پرسید چرا تیم جوانان را منحل کردید، خاطرنشان کرد: تیم جوانان در حد بزرگسالان نیست و اعضای این تیم باید حالا حالاها کار کنند. شما نمی‌دانید چرا این تصمیم گرفته شد. ما یک مربی می‌گذاریم که تیم را از این رو به آن رو کند.