۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

واکنش تند مدیرعامل سابق تراکتور به شعار هواداران

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخی از شعارهایی داده شده در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی دور از شأن هواداران و آذربایجان است.
کد خبر : ۳۳۷۵۲۴
صراط: مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخی از شعارهایی داده شده در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی دور از شأن هواداران و آذربایجان است.

پس از بازی روز گذشته استقلال و تراکتورسازی تبریز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن برخی هواداران منتسب به تراکتورسازی شعارهای نامناسبی و عجیبی را سر می‌دادند. انتظار می‌رفت پس از پخش این کلیپ مدیران کنونی باشگاه تراکتورسازی در این باره اظهارنظر کنند اما چنین اتفاقی رخ نداد و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه پاسخگوی تماس نبود و مسئولان این تیم ترجیح داده‌اند در این باره سکوت کنند.

با این حال محمد حسین جعفری مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی در این باره به تسنیم گفت: امروز چیزهایی در این باره به گوشم رسید. این مسائل دور از شأن آذربایجان و هواداران تراکتورسازی است. برخی‌ها با این این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند وحدت میلیون‌ها نفر را زیر سؤال ببرند که محکوم هستند. آذربایجانی‌ها در کنار فارس‌ها و دیگر اقوام زندگی می‌کنند. اینکه بگوییم زبان‌مان آذری است و دنبال اهداف دیگری باشیم، قابل قبول نیست و محکوم می‌کنیم. ما تابع ولایت هستیم.

وی درباره پیروزی دو بر یک تراکتورسازی تبریز مقابل استقلال اظهار داشت: متأسفانه به دلیل شرکت در جلسه‌ای نتوانستم بازی را ببینم، اما خوشحالم بار دیگر تراکتورسازی استقلال را شکست داد. این پیروزی را به همه هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد پرونده شکایت لوپز از تراکتورسازی به علت عدم دریافت مطالباتش گفت: آقای آجورلو دنبال این مسئله است و گفت که پول او پرداخت خواهد شد. پس از حرف‌وحدیث‌هایی که بوجود آمد، همه اسناد قرارداد و مبلغ قراردادش را در سایت شخصی‌ام منتشر کردم و از این پس قرار شد مدیرعامل باشگاه پیگیر باشد و مبلغ مشخص شده را پرداخت کنند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز