۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶

قصاص قاتل روح الله داداشی

کد خبر : ۳۳۸۰۷
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علیرضا-م قاتل روح الله داداشی هنگام اجرای حکم
 
اجرای حکم قصاص قاتل روح الله داداشی در گلشهر کرج
 
علی رضوان‌منش نماینده دادستان و مدعی‌العموم در پرونده قتل روح‌الله داداشی
نظرات بینندگان
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۲۳
۷
کاش می بخشید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این مردمی که رفتند تماشا عجب دلی دارند؟؟؟؟ من که با دیدن عکسها لرزیدم
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی فهمیدم اعدامش کردن دلم شکست اخه چه طوری دلشون اومد اعدامش کنن خیلی جوون بود خدا هیچ کسی رو قسی القلب نکنه!
باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه مقتول، داداش خودت بود هم از اين حرفا ميزدي؟
بيخود جو سازي نکنين
اگه نگيرن ميگين چرا نميگيرن
اگه بگيرن قصاص کنن ميگين چه سنگدلن

خودتون يه لحظه بشينين فکر کنين بينين چي دارين ميگين
نشين مصداق اون آيه قرآن که ميگه:...........
(خودم آيه را ننوشتم گردن صراط نندازين!)
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا من کاری ندارم باید می بخشید یا حکم اسلام چیه و اینها. این همه آدم برای چی رفتند تماشا؟ بعد اسپانیا رو مسخره می کنیم که چرا گاو بدبخت رو جلو چشم اون همه آدم می کشند. واقعا عجب مردمانی پیدا میشن. این همه آدم رفتن جون کندن یکی دیگه رو ببینند. به خدا تو دنیا واسمون حرف در میارن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۸
۴
ملکت گل بلبل
بکو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۴
۳
کشته شدن یک مورچه زجرآور است. خدا رحمتش کند ولی هم او و هم داداشی پهلوان دست پخت همین شرایط اجتماعی است.
ایکاش خانواده اش پهلوانی میکردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یاد پوریای ولی بخیر. یاد تختی بخیر. پهلوان واقعی انسانهای باگذشت هستند
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يعني تو دست پخت همين شرايط اجتماعي نيستي ؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بکو حرف مفت زدن راحته اگه جاي خانواده ش بودي و بقول خودت پهلووني ميكردي مرد بودي
ضمن اينكه قصاص حقيه كه خدا داده به اولياء مقتول تو چكاره اي مفتشي كاسه داغ تر از آشي يا ..... كه داري به حكم الهي هم ايراد ميگيري
دختر گیلک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل ببخشید شما از برادران قرایی خبر ندارید مخصوصا اون یکیشون که ........... اونا که حداقل به سن قانونی رسیدن چطوره که 2روزه حکم اعدام یه بچرو اعلام می کنن ولی از اون 3تا داداش هیچ خبری نیست مطمئننا مردم از مرگ این فرد به خاطر سن کمش ناراحتنو به خاطر اینکه موقع اعدام حداقل پشیمون بود و مثل قاتل دکتر سرابی با خنده پای چوبه ی دار نرفت که یعنی اثلا از کار خودم پشیمون نیستم حرف شمام کاملا متینه که حقیه که خدا داده بهشون و ما اگه خودمون جای اونا بودیم و تو اون شرایط قرار می گرفتیم معلوم نبود چه عکس العملی داشتیم اثلا من خودم کاملا با حرفای علی داداشی تو برنامه ماه عسل موافق بودم که گفت باید با این بی امنیتیا مقابله کرد ولی این و در نظر بگیر که برای چند سال. چند ماه .چند روز . چند ساعت یا اثلا چند دقیقه به این فکر کنی که قراره طناب دارو بندازن دور گردنت و من نظر شخصیم اینه که همین رنج مرگ و درد خونی که به گردنته از هر قصاصی بد تره و اینم باید یادمون باشه که هر کدوم ما تو عصبانیت ممکن این کار ازمون سر بزنه ولی مطمئنا اگه می بخشیدن روح اون مرحوم شاد و حرفایی که در مورد بزرگیش و مردانگیش زده شد برای مردم قابل قبول تر بود/یا علی
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان درسته كه بخشيدن اين فرد كار زيبايي بود ولي من دارم به اين فكر مي كنم اين آدم بعد از آزادي اش ديگر خدا رو بنده نبود چرا كه همين قدر كه توي سرش بود من روح الله داداشي رو كشتم يك خطر بالقوه براي جامعه بود ... خدا هر دوي اينها رو بيامرزه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي ممل اولاً از حكم اللهي ايراد بعدش هم اگر هم مي گرفت به تو ربطي نداشت ، سوماً شما مي توني اگه فاميلات رو كشتن قصاصشون كني ، چهارماً هر حلالي در شان مومن نيست .......
دختر گیلک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل حرف شما درست که حقی که خدا به خانواده مقتول داده ولی از خودت پزسیدی چرا تو یک هفته 4 نفر و اعدام کردن و مردم فقط نسبت به یکی از این اعداما واکنش نشون دادن چون اول اینکه این بچه به سن قانونی نرسیده بود .دوم اینکه موقع اعدام حداقل پشیمون بوده و مثل اعدامی روز قبل با خنده پای چوبه دار نرفت که یعنی از کار خودم پشیمون نیستم.سوم. از خودت پرسیدی که چرا برای یه بچه دو روزه حکم اعدامو صادر می کنن اما هنوزم از برادرای قرایی .............. هیچ خبری نیست. من خودم واقعا با حرفای علی داداشی تو ماه عسل موافقم که می گفت باید با این بی قانونیا مقابله کرد اما از یه طرفم میگم اگه خونواده داداشی می بخشیدن بزرگی و مردانگی و در حق یه ادم تموم می کردن چون با یه مقدار فکر کردن می بینی که خیلی برای یه ادم وحشتناکه که برای چند سال . چند ماه . چند روز یا حتی چند دقیقه فکر مرگ و رنج گرفتن جون یه ادم دیگه راحتش نذاره و به نظر من این از هر اعدامی بدتره/یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب ali هر حلالی در شان مومن نیست یه .........ه چون خدا بیشتر از تو میفهمه و وقتی حلال کرده یعنی از خدا جلو نزن و اطاعت کن! ضمنا قصاص حلال نیست؛ واجب است! هر واجبی هم در شان مومن که هیچ، در شان خداست و باید بشود.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گيلگ جان نميشه به حساب حالا اهمال و يا اصلا طولاني شدن بررسي و يا ...... كه در خصوص پرونده قرايي وجود داره ، فوريت رسيدگي به يه پرونده و قاطعيت در اونو زير سوال برد ، ببين اگه واقعا ما مسلمان هستيم و به دينمون و قرانمون اعتقاد راسخ داريم ديگه نبايد بگيم آخي ! يارو جوون بود ! يارو فلان بود ! كاش ميبخشيدنش ! خانواده داداشي پهلووني نكردن ! يا پرونده قرايي چرا اينطور نشد ! و .... اولا حكم قصاص و وجوب اجراي اون با اين مضمون كه در قصاص زندگي هست براي شما بطور واضح و شفاف در قرآن اومده و اين حق به خانواده مقتول داده شده كه از حقش برخوردار بشه ... حالا اين خانواده داراي اون حق هست و وقتي خدا اين حق حلال رو براشون در نظر گرفته به امثال من چه ربطي داره كه بيام و داغ اين خانواده رو كه با اون وضع فجيع بچه شون عزيزشون پرپر شده رو ناديده بگيرم و خودمو جاي اونا نذارم و بگم اونا پهلووني نكردن ، البته اين ديدگاه نابخردانه هيچ تاثيري در صحت و علمي بودن حكم الهي نداره و فقط نشون دهنده بيسوادي و درك بسيار ضعيف منه كه نميتونم حال و روز يه خانواده داغدار رو درك كنم و جوري صحبت كنم كه انگار خانواده داداشي جنايت كردن ! لذا ميگم آقايان منتقد و مدعي پهلووني بهتره صبر كنين اگه زماني خداي ناكرده براي خانواده هاي شما چنين اتفاقي افتاد در اون زمان با اين ديدگاه و تفكر پهلووني در موضوع ورود كنين و ايثارگري و فردين بازي رو به اوج اعلا برسونين ... لذا معتقدم حق شرعي و قانوني هر شخصي بايد محترم شناخته بشه
دختر گیلک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل اگه خدایی نکرده این ادم برادر خودت بود بازم انقدر راحت حرف از اعدام یه انسان میزدی بازم میگم که این حق خونواده داداشی بود حقی که خدا بهشون داده ولی همین خدا کنار کلمه ی قصاص بخششم اورده اثلا مگه این جمله حضرت علی نیست که میگن در بخشش لذتی هست که در انتقام نیست.من میگم یه طرفه به قاضی نریم خودمونو جای هر دوتا خونواده بذاریم و اینم میگم که بالاخره باید بین خونواده ای که می بخشه با اونی که نمی بخشه یه فرقی باشه و ارزش این 2 تا کار یعنی انتقام و بخشش زمین تا اسمونه
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گيلك جان در هر صورت حرف آخر با صاحب حق هست و همه بايد به حق اونا احترام بذارن ... شايد اونا تشخيص دادن كه نميتونن ببخشن ،‌بقول علي داداشي زندگي خانواده شون بشدت تحت تاثير قرار گرفته خواهراش دچار مسائل روحي رواني شدن ....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۵
نمیدونم چی بگم ! اعدام کلا کار زشتی خوب اما دستور قران نمیشه کاریش کرد باید پذیرفت!ایشاالله خدا سر تقصیر هممون مخصوصا این پسر بگذره ! اما این 18 سالش نشده بود اخه !!! دی ماه 18 سالش میشد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سال قمری حساب میشه نه سال شمسی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز اگه قمریه پس موقع رای دادن چرا شمسی حساب می کنند؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رای دادن یک کار ملی قصاص مذهبی برادر
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مسعود جان داداش مرسی راهنمایی میکنی! اما داداشی این نظام بر اساس اسلام مگه پیش نمیره؟مگه همه چیش رو قانون خدا اداره نمیشه؟(حالا این که کسی خوب یا بد کار میکنه تو نظام کاری ندارم) خب همه چی هم باید یه قانون الگو بگیره نه اینکه اونجا قمری اینجا شمسی!یا ررومی رومی یا زنگی زنگی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۶
۸
اینکه بچه بود!!!اقلا می گذاشتند کمی بزرگتر شود بعد.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۱۵
۶
خدایا پس رحم و مروت کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟ قبل از اعدام داشته گریه می کرده و امامان رو صدا می کرده؟ خانواده داداشی این رسمش نبود؟ پس مرام و مردانگی چه شد؟خودش فهمیده بود چکار کرده. خیلی دلم سوخت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به حرمت این اسامی لااقل می بخشیدند
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس بذار اگه خداي ناكرده همچين بلايي سر ........... تو آوردن تو از حق خودت ببين ميتوني بگذري ! اگه تونستي تو پهلووني كن ... قصاص حق يه كه خدا به اينا داده ، مگه نامردي كردن ؟
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۸
۲
در مورد اعدام کردن یا بخشش کردن که حق اولیا دم نمیشه حرفی زد اما بخشش بهتره، اما انگار یک عده دارن فبلم سینمایی نگاه میکنن و اصلا اعدام در ملاعام رو آنها تاثیر نذاشته بلکه اگر پاپ کورن و تخمه ژاپنی می بود تا شب می شستن و شاید هم داد میزدند دوباره دوباره
اما نوع انجام اعدام در ایران زجرآوره چون به روش سقوط که باعث مرگ آنی میشه نیست بلکه به روش بالا کشیدنه که بسیار دردآوره و محکوم زجرکش میشه که کار درستی نیست
یک کارخانه تولید کننده جرثقیل در ژاپن و کره از فروش جرثقیل به ایران اظهار تاسف کرده و می خواهد از فروش جلوگیری کنه آخه با چرثقیل کار عمرانی می کنند نه بالا کشیده آدم بهتره از وسیله دیگه استفاده میشه چون این کار دراه برای چهره کشور عزینه بر میشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز منم کلا حرفت موافقم اما اینکه میگی میبرن بالا اشتباه میکنی! اول صندلی رو میکشند وقتی طرف جون داد واسه اینکه همه ببینن جسم بدون جونش رو میبرن بالا!
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو end همه iq ها هستي !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا دیگه چرت پرت تگین....ینی چی؟؟؟؟تازه این اعدامه این طوری بود به عکسای پل مدیریت مراجعه کنید متوجه میشی سقوط بوده
ممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این چرت و پرتا چیه ........!!!!
مگه عکسها رو نمیبینی؟؟؟!!!
تازه کدوم شرکت رومیگی؟
اصلا تو که سوادنداری مجبور نیستی حرف بزنی
اگه حرف نزنی نمگن لالی
اگه یکی از عزیان خودت رو میکشتن با از این حرفا میزدی؟
باز به قاتلش رحم میکردی؟
قصاص حکم خالق ماست
خالق این آدما بهتر از خودشون میدونه که چی به نفع یا ضررشونه
یه مقدار مطالعه و فهم هم خوبه به خدا ...
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قصاص حق اولیا دمه اما مهم تعداد اعدام هاست که نشون از اتفاق یک فاجعه میده
شرکت های کوماتسو، دانو و فروکاوا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۰
۸
۳
گناه داشت
ای کاش بخشیده می شد
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گناه بابا بزرگ من داشت.که در سن 95 سالگی بخاطر کهلت سن عمرشو به شما داد
اگر این ............ برادر یاپسر شما را با چاقو پاره میکرد بازم گناه داشت ومی بخشید ید
گاهی وقت ها
در انتقام لذتی هست که در بخشش نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۶
۴
واقعا دلم سوخت انتطار بخشش داشتم نادانی کرده بود ولی مرام پهلوانی چه شده؟
manam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۶
۳
اکثر آدما آرزو دارن به 18 سالگی زودتر برسن........اما این...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۶
۴
.................ت کامران
بی چاره جوان بود جوان
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ابجی .زیاد ناراحت نشو وجدی نگیر
تادلت بخواد .از این جوجه ماشینی های چاقو بدست فراوان هست. تو صف وایستا .به همه میرسه عجله هم نکن
بلاتکلیف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
در مورد این چیزا نظر دادن مفتکی و راحت نیست هم خانواده ی داداشی حق داشتن قصاص کنن هم بخشیدن خیلی کار بزرگ و قابل تحسین و شیرینیه
بلاتکلیف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
در مورد این چیزا نظر دادن مفتکی و راحت نیست هم خانواده ی داداشی حق داشتن قصاص کنن هم بخشیدن خیلی کار بزرگ و قابل تحسین و شیرینیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۵
۵
این نوجوان قربانی آسیبهای اجتماعی شد همه اونو مقصر می دونن ولی واقعیت اینه که جامعه و مسئولان مقصرند!
آسیبهای اجتماعی خیلی زیاد شده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
این نوجوان قربانی آسیبهای اجتماعی شد همه اونو مقصر می دونن ولی واقعیت اینه که جامعه و ............ مقصرند!
آسیبهای اجتماعی خیلی زیاد شده!
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
چه تصاویر دلخراش وسوزناکی!!!!!!!!!!!!!!
جوان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
وقتی جامعه دچار آنومی بشه وشیرازه تنظیم اجتماعی از هم گسیخته بشه همین میشه حالا شما اگه هر روزم آدم اعدام بکنید جواب نمی ده چون جامعه بیمار شده و ارگانسم اجتماعی دچار ناهماهنگی ساختی و کارکردی شده.اگر اعدام اونم از نوع در ملا عامش جواب میداد الان آمار قتل و تجاوز و قاچاق مواد مخدر باید کم میشد نه اینکه .... یا حسین.........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
بهمه اونایی که گفتن گناه داشت جون بود میگم اگه دستتون که خیلی بیشتر از این قاتل دوسش دارین چرک بکنه و دکتر بگه قطع کنید وگرنه میمیرید حرف دکتر را گوش میکنید یا میگید دستم گناه داره قطع نکنید بزارین بمیرم؟ در ضمن از اول که بشر بوجود اومده این چیزا بوده هابیل و قابیل - شداد و ابراهیم -موسی و فرعون- ووووو پس آدمای بد و قاتل را نکشیم چون گناه داره؟پس اصلا بگید شیطون گناه داره تا ابد بره جهنم حیونکی یه غلطی کرد حالا چرا خدا اینقدر خشن عمل میکنه و میندازتش تو جهنم
2- خدا میدونه چی به نفع ما هست چون اون ما رو بوجود آورده
3- مسیحی ها میگفتن اگه یکی زد تو صورتت طرف دیگه صورتتم بگیر بزنه ولی حالا به این نتیجه رسیدن که این جواب نمیده
4- ترا بخدا دوستی خاله خرسه را بزارین کنار و واقع بین باشین
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲
۴
اقای دادشی با آعدام این جون نشان دادید بر خلاف ژستهاتون که دم از مردونگی و انسانیت میزنید هیچ بوی از اون نبردید امیدوارم خون این بچه پاتون بگبر انشالله خدا لعنتو کنه هیالوهای جنایت کار
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معلومه يه بي مغز حرفه اي و به تمام معنايي !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
نظر همه محترم. اما کسانی دوست دارم افراد خودشون رو جای مادر، برادر و سایر اقوام جناب داداشی بذارن. اون وقت کامنت بدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داداشی مامان بابا نداشت هر دوشون به رحمت خدا رفتن اگه داشت که می بخشیدن اون بچرو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۰
۰
۲
خون در مقابل خون
چشم در مقابل چشم
گر چه بخشش نزد خدا با ارزش تر است
باید قبول کرد قضاوت کار ساده ای نیست
ولی از این واضح تر
بدون تردید 99.5 در افرادی که با قصاص مخالف بودند در صورت وقوع همین شرایط برایشان درنگی در قصاص نمیکردند.
قصاص حق اولیا دم بود
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمت گرم
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
دم ازمردی وبخشش زدن دم انسانیت زدن ایثار وکذشت کجا رفته بود خانواده داداشی کاری کردید که نام داداشی خیلی زود از ذهنه ایرانیان پاک شد ان هم به بدی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۱
۲
عزیزان من چرا از حرفهای غیر مسلمانی می زنید؟ قصاص از احکام قران کریم است- ما تابع دین اسلام وقران ولایت هستیم باید احکام خدا را اجرا کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
همه‌اش تقصیر سران فتنه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
حالا شد