۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

نوستالژی در موزه BMW +عکس

در کشورما مدل هایی از این خودروی قدیمی و کلاسیک پیدا می شود و می توان گفت که بسیاری از خانواد های ایرانی این خودروی زیبا را به خوبی می شناسند
کد خبر : ۳۳۹۴۲۲
صراط: در کشورما مدل هایی از این خودروی قدیمی و کلاسیک پیدا می شود و می توان گفت که بسیاری از خانواد های ایرانی این خودروی زیبا را به خوبی می شناسند

به گزارش عصر ایران، بی ام و 2002 اتومبیل محبوبی که  طرفداران پر و پا قرصی در ایران دارد.این خودروی جذاب و محبوب برای اولین بار در سال 1967 معرفی و در سال 1968 به بازار عرضه شد. ظاهری جذاب و دوست داشتنی به همراه سواری لذتبخش و اسپورت با قابلیت های حرکتی فوق العاده و شتاب بالا از نکاتی بود که باعث شد نام 2002 در طول تاریخ اتومبیل و به خصوص مسابقات تبدیل شود.

در کشورما  مدل هایی  از این خودروی قدیمی و کلاسیک پیدا می شود و می توان گفت که بسیاری از خانواد های ایرانی این خودروی زیبا را به خوبی می شناسند و حتی هنوز هم می توان در پیست های مسابقات اتوموبیل رانی نیز  رد پایی از این کوچک دوست داشتی دید.

بی ام و 2002 همواره برای بسیاری از ایرانیان به عنوان یک خودروی نوستالژیک شناخته می شود در موزه بی ام نمونه هایی از سالمترین 2002 در معرض نمایش قرار گرفته است .

نوستالژی در موزه BMW +عکس