۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

واکنش وزارت خارجه به اظهارات کریمی قدوسی

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات کریمی قدوسی نماینده اظهار کرد:نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست، مخدوش و گزینشی است و به منظور بهر ه برداری های خاص تحریر و تنظیم شده است.
کد خبر : ۳۳۹۴۷۱
صراط: سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات کریمی قدوسی نماینده اظهار کرد:نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست، مخدوش و گزینشی است و به منظور بهر ه برداری های خاص تحریر و تنظیم شده است.

 به گزارش ایسنا به دنبال انتشار مصاحبه آقای کریمی قدوسی با برخی خبرگزاری ها و توزیع متنی مخدوش میان رسانه های کشور و انتساب سخنانی به وزیر محترم امور خارجه در جلسه مشترک شورای معاونین وزارت امور خارجه با اعضای محترم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در شامگاه دوشنبه مورخ ۲۸ آذر ماه،  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات آقای کریمی قدوسی نماینده محترم ‌مجلس شورای اسلامی اظهار  کرد: نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست، مخدوش و گزینشی است و به منظور بهر ه برداری های خاص تحریر و تنظیم شده است.

قاسمی تاکید کرد: نقل قول های منتشره وارونه جلوه دادن واقعیات و اظهارات وزیر امور خارجه بوده و این ناراستی در بیان و نقل قول با راستی سخنان وزیر امور خارجه در تضاد کامل قرار دارد.

 وی افزود: چنین اقدامی ناروا و دور از شوون اخلاقی است که تمامی ما باید به آن متخلق و پایبند باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه جناحی و سیاسی کردن مسائل ملی را خلاف مصالح کلی کشور و امنیت ملی برشمرد و گفت : نقل قول مطالب صحیح از جلسات محرمانه هم بر خلاف مصالح و امنیت ملی کشور است؛ حال آنکه نقل قول های نادرست ،صد درصد خلاف اخلاق و مصالح کشور و نظام تلقی می شود.