۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

ماجرای آتش‌سوزی ماشین خواننده دنگ‌شو +عکس

میلاد باقری خواننده گروه موسیقی دنگ‌شو گفت: من به همراه یکی از دوستانم در بزرگراه حکیم داخل ماشین بودم که تا استارت ماشین را زدم، به یک باره کاپوت منفجر شد.
کد خبر : ۳۳۹۹۲۲

صراط: میلاد باقری خواننده گروه موسیقی دنگ‌شو گفت: من به همراه یکی از دوستانم در بزرگراه حکیم داخل ماشین بودم که تا استارت ماشین را زدم، به یک باره کاپوت منفجر شد.

به گزارش فارس،‌ دور روز قبل یک دستگاه خودروی مزدا ۳ جدید در بزرگراه حکیم به سمت غرب ابتدای اباذر، به دلایل نامعلومی در ساعت حدود 20:15 دقیقه آتش گرفت و به طور کامل در آتش سوخت. این حادثه تلفات جانی نداشت و راننده توانست به موقع از خودرو خارج شود. بنابه اعلام عوامل امداد در زمان رسیدن خودروهای آتش‌نشانی این خودرو به طور کامل شعله‌ور بود. این حادثه ترافیک سنگینی را در بزرگراه حکیم ایجاد کرد که با حضور عوامل راهور این ترافیک برطرف شد. هنوز دلیل قطعی این آتش‌سوزی اعلام نشده و در دست بررسی قرار دارد. اما ببرسی‌ها نشان داد این خودرو متعلق به «میلاد باقری» خواننده گروه دنگ‌شو بوده است.

این خواننده درگفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس درباره اتفاقاتی که طی روزهای گذشته با آن درگیر بوده است، عنوان کرد: «چندی پیش حملاتی در صفحات مجازی انجام شد و هم به خود من و هم خانواده من توهین‌های فراوانی شد. در ادامه شاهد تهدید هم بودم و افرادی با عبارتی زننده اقدام به تهدید من کردند. من در ابتدا واکنشی نشان ندادم و به حذف کامنت‌ها اکتفا کردم. اما این کامنت‌ها و توهین‌های آزار دهنده و تهدید‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه من کلا صفحه‌ام در اینستاگرام را بستم.»

وی افزود: «در ادامه اتفاق عجیبی برای من افتاد. دو روز قبل ماشین من به طور کلی سوخت. بسیاری از رسانه‌ها هم تحت عنوان «آتش‌سوزی مزدا در اتوبان حکیم» به آن پرداختند. من به همراه یکی از دوستانم داخل ماشین بودم که من تا استارت ماشین را زدم، به یک باره کاپوت ماشین منفجر شد بعد از این به سرعت از ماشین خارج شدیم. از بعد از این اتفاق من تحت فشار روانی شدیدی قرار گرفته‌ام. من همین امروز موضوع آتش‌سوزی خودروی شحصی‌ام را از آتش‌نشانی و نیروی انتظامی پیگیری کردم اما هنوز موضوع در دست بررسی قرار دارد و علت آتش‌سوزی مشخص نیست.»   

ماجرای آتش‌سوزی ماشین خواننده دنگ‌شو +عکس

خواننده گروه دنگ‌شود در پاسخ به این سوال که دلیل توهین‌ها و تهدید‌ها چه موضوعی بوده است، گفت: «من واقعا اصلا متوجه این موضوع نمی‌شوم و دلیل این توهین‌ها را نمی‌دانم. متاسفانه اطرافیان و خانواده من هم تحت شعاع این موضوع قرار گرفتند و این توهین‌ها در صفحات مجازی اعضای خانواده من نیز انجام شده است. من در حال پیگیری هستم و امیدوارم به نتیجه برسم. من به عنوان یک هنرمند نیاز به امنیت خاطر و آرامش روانی دارم. ما پس‌فردا در تالار وحدت کنسرت خواهیم داشت و من حقیقتا تمام وجودم را استرس و اضطراب گرفته است.»

باقری در ادامه درباره این موضوع که آیا می‌توان توهین‌ها و تهدیدها را با اتفاق آتش‌سوزی مرتبط دانست،‌ نیز گفت: «واقعا نمی‌دانم. از طرفی من بر اساس فشار روانی‌ که این روزها آن را تحمل می‌کنم،‌ ممکن است این دو موضوع را مرتبط بدانم یا حداقل احتمال این موضوع را در ذهنم بررسی کنم. ممکن است فحاشی‌ها و تهیدها هیچ ربطی به اتفاق آتش‌سوزی نداشته باشد. دلیل این که با شما این گفت‌وگو را انجام دادم این بود که قدری احساس امنیت بیشتری کنم به لحاظ این که اگر هم اتفاقی در آینده افتاد،‌حداقل جامعه درجریان آن باشند.»