۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

اولین حضور جدی «جولیا رابرتز» در یک سریال

«جولیا رابرتز» که تاکنون تنها در نقش‌ بازیگر مهمان در سریال‌های تلویزیونی ظاهر می‌شد، مینی‌سریالی را با تهیه‌کنندگی و بازیگری خود به روی آنتن می‌برد.
کد خبر : ۳۴۰۲۷۶
صراط: «جولیا رابرتز» که تاکنون تنها در نقش‌ بازیگر مهمان در سریال‌های تلویزیونی ظاهر می‌شد، مینی‌سریالی را با تهیه‌کنندگی و بازیگری خود به روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایسنا، «ورایتی» نوشت: «جولیا رابرتز» بازیگر برنده اسکار، یک مینی‌سریال تلویزیونی را بر اساس رمانی از «ماریا سمپل» می‌سازد و نقش اصلی آن را بازی می‌کند.
کتاب «امروز فرق می‌کند» جزو پرفروش‌ترین‌های «نیویورک تایمز» بوده و «سمپل» خود نویسندگی فیلمنامه آن را برای تبدیل به این اثر تلویزیونی به عهده گرفته است.
کمپانی فیلمسازی «مگان الیسون» این مینی‌سریال را تولید می‌کند که «رابرتز» یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است.
داستان «امروز فرق می‌کند» درباره زنی به نام «النور فلاد» با بازی «جولیا رابرتز» است که سعی می‌کند از همین امروز تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کند اما موانع زیادی بر سر راهش وجود دارد. کل داستان طنز این مینی‌سریال که فبلمبرداری آن در سال جدید میلادی کلید می‌خورد،‌ در یک روز اتفاق می‌افتد.

«رابرتز» جزو آخرین ستاره‌های سینمایی محسوب می‌شود که به رسانه تلویزیون پا گذاشته، «مریل استریپ»، «رابرت دنیرو»،‌ «جولین مور» و «جونا هیل» پیش از این در سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

رابطه «رابرتز» با تلویزیون در حد حضور یک یا دو قمستی در سریال‌هایی چون «دوستان»، «تریسی» و «خودش» بوده است.

این بازیگر هالیوودی که متولد سال ۱۹۶۷ است، در سال ۱۹۹۰ با نقش‌آفرینی در فیلم «زن زیبا» خود را به عنوان یکی از ستاره‌های هالیوودی مطرح کرد. «رابرتز» ۱۵ سال پیش برای بازی در فیلم «ارین براکویچ» (۲۰۰۰) ساخته «استیون سودربرگ» موفق به کسب جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، بافتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد.

در سال ۲۰۱۶ «جولیا رابرتس» دو فیلم «هیولای پول» به کارگردانی «جودی فاستر» و «روز مادر» ساخته «گری مارشال» را روی پرده نقره‌ای برد.