۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

لیورپول با 4 گل در صف مدعیان ماند

لیورپول موفق شد در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل استوک سیتی پیروزی پرگل را بدست آورد و در صف مدعیان باقی ماند.
کد خبر : ۳۴۰۵۸۱
صراط: لیورپول موفق شد در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل استوک سیتی پیروزی پرگل را بدست آورد و در صف مدعیان باقی ماند.

به گزارش فارس، از هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان استوک سیتی و شاگردان مارک هیوز بود و به پیروزی پرگل 4 بر یک دست یافت.

شاگردان کلوپ در این بازی ابتدا با گلزنی والترز در دقیقه 12 از میهمان خود عقب افتادند اما موفق شدند در همان نیمه اول دو گل توسط لالانا 34 و فیرمینیو 34 به ثمر رساندند و با برد راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم لیورپولی‌ها تیم برتر میدان بودند و توانستند توسط ایمبولا گل به خودی در دقیقه 59 و استوریج 70 دو گل دیگر به ثمر برسانند تا در نهایت با پیروزی از این میدان با 40 امتیاز در فاصله 6 امتیازی چلسی صدرنشین به مکان دوم بازگردند.

پپ گواردیولا سرمربی من‌سیتی در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد. شاگردان کلوپ با پیروزی در این بازی به نوعی برای این سرمربی اسپانیایی هم خط و نشان کشیدند.

دیدار بعدی لیورپول در همین ورزشگاه با منچستر سیتی خواهد بود.