۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

پرفروش‌ترین‌های هالیوود معرفی شدند

براساس گزارش مجله فوربس، «اسکارلت جوهانسن» در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازیگران سینمای جهان در سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.
کد خبر : ۳۴۰۶۹۰
صراط: براساس گزارش مجله فوربس، «اسکارلت جوهانسن» در صدر فهرست پرفروش‌ترین بازیگران سینمای جهان در سال ۲۰۱۶ قرار گرفت.

به گزارش فارس، مجله فوربس در حالی پرفروش‌ترین بازیگر سینمای جهان در سال میلادی جاری را اعلام کرده است که «اسکارلت جوهانسن» در صدر این فهرست قرار دارد.

این بازیگر ۳۲ ساله هالیوود امسال علاوه بر بازی در فیلم‌های کمپانی مارول، در پروژه‌های سینمایی دیگری چون «کتاب جنگل» و «درود بر سزار!» ایفای نقش کرده است.

«جوهانسن»، زمانی‌ در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های سینمای ۲۰۱۶ قرار گرفت که فیلم‌هایش چون «کاپیتان آمریکایی» و «درود بر سزار!» توانستند طی ۱۲ ماه گذشته در سطح جهان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فروش کند.

«کریس ایوانز» و «رابرت دونی جونیور»، همبازی‌های «جوهانسن» در فیلم «کاپیتان آمریکایی» نیز هرکدام با ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم این جدول قرار گرفته‌اند.

در گزارش مجله فوربس آمده است: «فلیسیتی جونز»، بازیگر بریتانیایی نیز با ۸۰۵ میلیون دلار فروش در جایگاه نهم جدول قرار دارد که بخش اعظمی از این موفقیت را مدیون فیلم «روگ وان: یک داستان جنگ ستاره‌ای» است.

همچنین امسال «مارگوت روبی» و «ویل اسمیت»، بازیگران فیلم «جوخه خودکشی» به ترتیب در جایگاه چهارم و دهم جدول قرار گرفته‌اند.

«امی آدامز»، «بن افلک» و «هنری کاویل»، بازیگر فیلم پرفروش «بتمن در برابر سوپرمن» به ترتیب در جایگاه‌های پنجم، ششم و هفتم فهرست پرفروش‌های ۲۰۱۶ قرار گرفته‌اند.

بنا بر این گزارش، مجله فوربس هر سال برای تهیه گزارش رده‌بندی درآمد و فروش بازیگران، میزان فروش بلیط فیلم‌هایی که بازیگران در آنها بازی کرده‌اند را در گیشه سینماهای جهان محاسبه می‌کنند.