۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
در واکنش به اظهارات تند برانکو انجام شد

بچه‌بازی جدید کی‌روش/ پرسپولیسی‌ها مرخص شدند

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در اقدامی جدید و تلافی جویانه ملی پوشان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی را آزاد کرد.
کد خبر : ۳۴۱۶۲۴
تصمیم جنجالی کی‌روش/ پرسپولیسی‌ها مرخص شدند
صراط: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در اقدامی جدید و تلافی جویانه ملی پوشان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی را آزاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در پی دو گفت و گوی روز گذشته برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، کی روش در اقدامی عملی 7 بازیکن دعوت شده پرسپولیس به تیم ملی را مرخص کرد تا آنها به تمرینات باشگاه شان ملحق شوند.

این اقدام عجیب و شوک آور قطعا جنگ بین این دو مربی را وارد مرحله تازه ای خواهد کرد چراکه با گذشت 48 ساعت از جدایی ملی پوشان از تیم باشگاهی و حالا بازگشت آنها به ایران، با توجه به تاثیر روانی این تصمیم روی آنها این مساله نه تنها کمکی به پرسپولیس نمی کند بلکه احتمالا آنها را علیه برانکو خواهد شوراند.

فدراسیون فوتبال هنوز عکس العملی در قبال این حرکت نشان نداده و تنها به انتشار خبر بسنده کرده است. خبری که نشان از غیبت تدبیر در برنامه ریزی در فوتبال ایران دارد. تصمیم امروز کی روش در آزاد کردن بازیکنان یک تیم باشگاهی تا به حال در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته و مشخص نیست که آیا در آینده نیز اتفاق مشابهی درباره پرسپولیسی های تیم ملی رخ خواهد داد یا نه.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با 16 بازیکن شامل 2 دروازه بان تا روز جمعه در باشگاه ایرانیان و زمین چمن نه چندان مرغوبش ادامه خواهد یافت.
نظرات بینندگان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
۰
۰
سوال مهم: آیا سرمربی تیم ملی مالک تیم ملی کشور بزرگ ایران است که هر کاری خواست با آن می کند؟ وظیفه مسئولین بی .... فدراسیون فوتبال در این مواقع چیست؟ سکوت یا برخورد با سرمربی .... پرتغالی؟ آیا فدراسیون زیرمجموعه کیروش است یا کیروش زیرمجموعه فدراسیون فوتبال ایران؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
۰
۰
چه ربطی به کیروش داره، تقصیر برانکوییه چشمش به اینه که جای کیروشو بگیره، هی علیهش سخنرانی میکنه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
۰
۰
این کیروش هم گندشو در آورده.