۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

هشدار به اسراییل درپی سیاست «شلیک برای کشتن»

دیدبان حقوق بشر با بیان اینکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی عامدانه به کشتن فلسطینیان مظنون به عملیات استشهادی تشویق می‌کنند، درباره سیاست اسرائیل در «شلیک برای کشتن» هشدار داد.
کد خبر : ۳۴۱۸۶۶
صراط: دیدبان حقوق بشر با بیان اینکه برخی مقامات رژیم صهیونیستی عامدانه به کشتن فلسطینیان مظنون به عملیات استشهادی تشویق می‌کنند، درباره سیاست اسرائیل در «شلیک برای کشتن» هشدار داد.

به گزارش فارس، دیدبان حقوق بشر در سازمان ملل متحد به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی درباره استفاده بیش از حد از «نیروی مرگبار» برای سرکوب فلسطینیان هشدار داد.

نماینده دیدبان حقوق بشر به شبکه خبری «راشاتودی» گفت که اسرائیل بوسیله «قوانین فیلم‌های غربی» اداره نمی‌شود که بخواهد چنین سیاست‌های افراطی را درپیش بگیرد.

این مقام سازمان ملل ضمن محکوم کردن سیاست اسرائیل در «شلیک برای کشتن»، تصریح کرد برخی مقامات ارشد اسرائیلی آشکارا از این سیاست حمایت و به اجرای آن تشویق می‌کنند تا عامدانه فلسطینیانی را که مظنون به عملیات استشهادی هستند، به شهادت برسانند.

اعدام خیابانی فلسطینی‏‎ها در جریان انتفاضه قدس و همچنین انتفاضه‎های اول و دوم همواره از سوی صهیونیست‎ها تشدید شده است اما همواره از آغازین سالهای اشغال فلسطین وجود داشته است.