۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

منفورترین چهره تاریخ امریکا +تصاویر

"چارلز منسون"، سردستۀ گروه جنایتکار معروف به «خانواده»و منفورترین فرد در امریکا که به جرم سازماندهی قتل دست کم 9نفر به حبس ابد محکوم شده اخیرا به بیمارستان منتقل شده است.
کد خبر : ۳۴۱۹۰۹
صراط: "چارلز منسون"، سردستۀ گروه جنایتکار معروف به «خانواده»و منفورترین فرد در امریکا که به جرم سازماندهی قتل دست کم 9نفر به حبس ابد محکوم شده اخیرا به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش فرادید، چارلز منسون نماد نژادپرستی در تاریخ امریکا که در دهه 1960 میلادی به خاطر قتل‌های زنجیره‌ای در امریکا جنجال به پا کرد از سال 1971 به مجازات اعدام محکوم شد و سپس با حذف مجازات اعدام توسط دادگاه عالی کالیفرنیا حکمش به حبس ابد تغییر یافت. او بیش از چهار دهه از عمر خود را در زندان و حبس گذرانده است.

یکی از پرسر و صداترین جنانیات گروه منسون قتل شارون تیت، بازیگر معروف سینما و همسر رومن پولانسکی، سینماگر مشهور بود که به شکل فجیعی در حالیکه باردار بود در خانه اش کشته شد. اعضای گروه منسون همگی طرح صلیب شکسته را به روی پیشانی خود دارند.

چارلز منسون که در حال حاضر 79 ساله است در حالی چند روز قبل راهی بیمارستان شد که به گفته مسئول اورژانس بیمارستان به شدت بیمار است. این جنایتکار مشهوردر دوران محکومیت خود هم از زندان ایالتی"کورکوران" هوادارانش و اعضای گروهش را هدایت می‌کرد که از این موارد می‌توان به هشت مورد قتل در لس‌آنجلس طی چند سال اخیر اشاره کرد.

از نکات جالب درباره زندگی منسون اینکه وی اخیرا  در یک گفت‌وگو با نشریه آمریکایی از تصمیم خود برای ازدواج با یک دختر 25 ساله به نام"ستاره" خبر داد که به خاطر علاقه به چارلز منسن طرح صلیب شکسته را به روی صورت خود خالکوبی کرده است.

عکس های زیر منسون که به عنوان منفورتین چهره تاریخ امریکا شناخته می‌شود را در جوانی و پس از دستگیری توسط پلیس امریکا، محاکمه در دادگاه تا پیری و چند دهه حبس در زندان به تصویر می‌کشد.