۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

ازدواج پنهانی خانم بازیگر لو رفت +عکس

ازدواج پنهانی مارگوت رابی، بازیگر زن بازیگر نام دار هالیوودی بطور مخفیانه و به دور از هرگونه هیاهو در استرالیا ازدواج کرده است و کسی هم از این موضوع با خبر نشده است تا این که خودش آن را فاش کرد.
کد خبر : ۳۴۲۲۸۷
صراط: زدواج پنهانی مارگوت رابی، بازیگر زن بازیگر نام دار هالیوودی بطور مخفیانه و به دور از هرگونه هیاهو در استرالیا ازدواج کرده است و کسی هم از این موضوع با خبر نشده است تا این که خودش آن را فاش کرد.

به گزارش جام جم آنلاین روزنامه دیلی میل نوشت مارگوت رابی بازیگر سرشناس هالیوودی با نامزد تام اکرلی در یک مکان غیرفاش شده در خلیج بایرون،استرالیا ازدواج کرده است.

این موضوع از وقتی آشکار شد که این بازیگر 26 ساله به زادگاهش یعنی استرالیا سفر کرد. تام اکرلی که نامزدی بسیاری طولانی مدتی با این بازیگر سرشناس داشت دستیار کارگردانی است که اولین بار در سال 2013 در صحنه فیلمی با مضمون جنگ جهانی دوم با مارگوت رابی آشنا شد و از آن مدت در موارد متعدد در کنار هم دیده شدند.

اما موضوع ازدواج این بازیگر سرشناس وقتی فاش شد که جیمز برادر تام اکرلی تصاویری را از داخل این مراسم پنهانی در شبکه اجتماعی منتشر کرد و این درحالی بودکه عکس هایی نیز از سوی کامرون برادر مارگوت رابی نیز به اشتراک گذاشته شد.

این دو تصمیم گرفتند که به دور از دوربین های پاپاراتزی در حاشیه خلیج بایدون به یکدیگر ازدواج کنند و برای همین منظور حتی مکانی انتخاب کردند که از صخره های اطراف هم دید مناسبی نداشته باشد. مراسم عروسی مارگوت رابی حدود 50 نفر مهمان داشته و جالب اینکه همگی مهمان ها با اتوبوس به محل مهمانی برده شده اند.

ازدواج پنهانی خانم بازیگر لو رفت +عکس