۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

سردار نجات: نباید حتی ذره‌ای عقب‌نشینی کنیم

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز ایران اسلامی در معادلات سراسر دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر : ۳۴۲۸۴۷
صراط: جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز ایران اسلامی در معادلات سراسر دنیا و به ویژه منطقه خاورمیانه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین نجات در مراسم بزرگداشت سی‌امین سالگرد شهادت سردار "حاج قاسم میرحسینی" و شهدای عملیات کربلای ۵ سیستان و بلوچستان در مصلای "المهدی(عج)" زابل افزود: تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و شکست آنها ایستادگی است و نباید مقابل استکبار حتی ذره‌ای عقب‌نشینی کرد.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه افزود: لطف و یاری خداوند و تلاش خالصانه بسیاری در کشور موجب شده امروز در سراسر دنیا از ایران به عنوان کشوری قدرتمند یاد شود.

وی ادامه داد: به عنوان شاهد این ادعا می‌توان به قراردادی که قرار بود جهت صلح سوریه منعقد شود اشاره کرد که آمریکایی‌ها در آن جریان عدم حضور ایران را به عنوان شرط حضور خود مطرح کردند و در حقیقت به دنبال سرنگون کردن بشار اسد بودند.

نجات گفت: اگر امروز شاهدیم که آمریکا و متحدانش اعتراف دارند هیچ صلحی در سوریه بدون اراده ایران امکانپذیر نیست، این امر به برکت تلاش مدافعان حرم و خون شهدا محقق شده است.

جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بعد از انقلاب با مثلث "زر و زور و تزویر" در حال نبرد است، افزود: یک ضلع این مثلث لیبرال سرمایه‌داری آمریکا، ضلع دوم اسلام آمریکایی و آل سعود و ضلع سوم رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سازمان منافقین، جنگ تحمیلی، ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم شیعه و سنی و فتنه ۸۸ تنها گوشه‌ای از جنایات و طراحی‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی همواره به دنبال طراحی و اجرای توطئه‌های جدید علیه ما هستند ولی به لطف خدا و بصیرت مردم هرگز موفق نمی‌شوند.

نجات با بیان اینکه تجربه نشان داده هر جا مقابل استکبار ایستادگی کردیم پیروز میدان خواهیم بود، تصریح کرد: تنها راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و شکست آنها ایستادگی است و نباید مقابل استکبار حتی ذره‌ای عقب‌نشینی کرد.