۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

جمعیت الوفاق بحرین درگذشت هاشمی را تسلیت گفت

جمعیت الوفاق بحرین در پیامی، درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر عظیم الشأن انقلاب و رئیس جمهوری ایران تسلیت گفت.
کد خبر : ۳۴۳۱۶۹
صراط: جمعیت الوفاق بحرین در پیامی، درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به رهبر عظیم الشأن انقلاب و رئیس جمهوری ایران تسلیت گفت.

به گزارش فارس، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین روز سه شنبه (امروز) یا ارسال پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

در این پیام که شیخ «حسین الدیهمی» معاون دبیر کل این جمعیت آن را فرستاده،‌آمده است:‌ «با نهایت تأسف و اندوهی فراوان از درگذشت "آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی" رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز یکشنبه بعد از عمری سرشار از برکت و دستاوردها و حمایت از انقلاب مبارک اسلامی ایران، با خبر شدیم؛ ایشان یکی از رهبران برجسته انقلاب و از شخصیت‌های مهم نهضت تمدنی، سیاسی و فرهنگی بودند».

در پیام این پیام تسلیت آمده است:‌ «ما به نمایندگی از مردم بحرین، به شما و عموم مردم ایران درگذشت ایشان را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت داریم، ان شاء الله با انبیا و ائمه و اولیاء الهی محشور شوند. إنا لله وإنا إلیه راجعون».

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکر ایشان امروز سه شنبه به مرقد امام خمینی (ره) منتقل و در جوار مرقد امام راحل دفن شد.
برچسب ها: صراط الوفاق بحرین
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز