۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

دو ستاره ایرانی دوباره در پائوک همبازی می‌شوند؟+عکس

مدیر برنامه‌های دو مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس انتقال انصاری فرد به پائوک را مشروط به رفتن شجاعی به همراه او به این تیم یونانی کرد.
کد خبر : ۳۴۳۲۱۹
صراط: مدیر برنامه‌های دو مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس انتقال انصاری فرد به پائوک را مشروط به رفتن شجاعی به همراه او به این تیم یونانی کرد.

به گزارش فارس، به نقل از روزنامه گازتا اسپورت یونان، ماجرای کریم انصاری فرد با باشگاه پائوک یونان ادامه دارد زیرا مدیر برنامه این مهاجم ایرانی کار انتقال انصاری فرد به پائوک را سخت کرده است. او علاوه بر انصاری فرد، مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی پانیونیوس را می‌خواهد به پائوک منتقل کند.

باشگاه پائوک پیش از این یک پیشنهاد بسیار عالی به انصاری فرد داده بود که بنا بر آنها کریم قرار بود با قراردادی 2 و نیم ساله و حقوق سالیانه 700 هزار یورو به این تیم برود. همه منتظر جواب نهایی بازیکن ایرانی بودند تا انتقالش به پائوک نهایی شود.

اما در این شرایط محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های انصاری فرد با پیشنهاد خود همه را غافلگیر کرد و از باشگاه پائوک درخواست کرد تا مسعود شجاعی، دیگر بازیکن ایرانی پانیونیوس را با پرداخت مبلغ حقوق سالیانه 250 هزار یورو به همراه انصاری فرد جذب کند.

درخواست‌های این مدیر برنامه بازیکنان ایرانی از باشگاه پانیونیوس این باشگاه یونانی را به خشم آورده است و پانیونیوس چندین بار به او تذکر داد تا تکلیف بازیکنانش را مشخص کند.

در شرایط کنونی باید منتظر ماند که واکنش باشگاه پائوک به این پیشنهاد مدیر برنامه انصاری فرد چه خواهد بود و این پیشنهاد او را قبول می‌کند یا نه.

دو ستاره ایرانی دوباره در پائوک همبازی می‌شوند؟+عکس