۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

دایی: همه چیز علیه ما است

دایی ادامه داد: ما می‌خواهیم فردا نیم‌فصل دوم را با سه امتیاز آغاز کنیم. در این مدت همه چیز علیه ما بوده اما بازیکنان‌مان خوب تمرین کرده‌اند و آماده بازی مقابل استقلال هستیم.
کد خبر : ۳۴۳۲۷۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند. آقای دانشگر را هم محروم کرده‌اند. دست و بال ما کمی بسته است.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فردا اولین بازی نیم‌فصل دوم را داریم. متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند. آقای دانشگر را هم محروم کرده‌اند. دست و بال ما کمی بسته است. اما می‌توانیم با همین شرایط هم به دنبال پیروزی باشیم.

دایی ادامه داد: ما می‌خواهیم فردا نیم‌فصل دوم را  با سه امتیاز آغاز کنیم. در این مدت همه چیز علیه ما بوده اما بازیکنان‌مان خوب تمرین کرده‌اند و آماده بازی مقابل استقلال هستیم.

وی درباره لیست خروجی و ورودی نفت در نیم‌فصل تصریح کرد: ما مطمئنا قصد جذب بازیکن داریم اما لیست خروجی نداریم و با همه بازیکنان‌مان کار را ادامه می‌دهیم. ما چند نفر را به باشگاه معرفی کردیم اما متاسفانه نتوانستند آنها را بگیرند و به تیم‌های دیگر رفتند. از من نخواهید اسم این نفرات را بگویم چون این مسئله بین من و باشگاه است و می‌خواهیم بی‌سر و صدا کار کنیم.