۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

واکنش وکیل دایی به بیانیه فدراسیون فوتبال

واکنشی که فدراسیون فوتبال به اظهارات تند علی دایی در مصاحبه امروزش داشت، از سوی وکیل سرمربی نفت تهران بی‌پاسخ نماند.
کد خبر : ۳۴۳۳۵۲
صراط: واکنشی که فدراسیون فوتبال به اظهارات تند علی دایی در مصاحبه امروزش داشت، از سوی وکیل سرمربی نفت تهران بی‌پاسخ نماند.

به گزارش تسنیم، جوابیه وکیل علی دایی به بیانیه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم فوتبال نفت تهران بی کم و کاست در زیر می‌آید:

جناب آقای حسینی
مدیریت محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال
با سلام و احترام در خصوص موارد مطروحه در سایت فدراسیون فوتبال بابت تجدیدنظرخواهی آقای علی دایی اعلام می‌دارد:

1- پس از اعلام رأی کمیته انضباطی در رسانه‌ها، آقای دایی از من خواست نسبت به رأی اعتراض و دادخواست تجدیدنظرخواهی را تقدیم نماییم که به سبب عدم اطلاع از مستندات دادنامه و اینکه کمیته انضباطی به چه موادی استناد نموده، عملاً اعتراض به آن ممکن نبود.

2- در تاریخ نوزدهم دی ماه کارمند باشگاه نفت حضوراً دادنامه را تحویل گرفته و روز بعد درخواست تجدیدنظرخواهی برخلاف اعلام شما، به صورت مکتوب تقدیم گردیده است.

3- در حالی که در ماده 43 آیین‌نامه انضباطی آمده است که ابلاغ رأی از طریق سایت فدراسیون صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و فاقد اعتبار قانونی است این سؤال مطرح می‌شود که اگر کارمند باشگاه نفت برای دریافت دادنامه اقدام نمی‌کرد تکلیف اجرای رأی ابلاغ نشده چه بود؟

4- وفق ماده دوی قانون اجرای احکام مدنی، اجرای هر رأی مستلزم قطعیت و ابلاغ دادنامه است.

5- صبح امروز از ساعت 9 تا 13 اینجانب در کمیته انضباطی حضور داشتم که حضورم نتیجه‌ای در بر نداشت. هزینه دادرسی هم واریز شده که تصویر آن منضم است.

در چنین شرایطی بی‌انصافی است که تصور کنید اعتراض موکل اینجانب صرفاً از طریق رسانه‌ها و مصاحبه بوده و شکل قانونی نداشته یا اینکه با قاطعیت خبر از عدم وصول درخواست تجدیدنظرخواهی بدهید.

خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید.

با احترام
عبدالصمد ابراهیمی
وکیل علی دایی