۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

شرط صدور کارت بازی نریمان جهان و رفیعی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور می‌گوید پرسپولیس برای اینکه بتواند قرارداد دو بازیکن جدیدش را در سازمان لیگ ثبت کند و کارت بازی آنها را بگیرد، باید بدهی‌های گذشته‌اش را پرداخت کند.
کد خبر : ۳۴۳۳۷۱
صراط: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور می‌گوید پرسپولیس برای اینکه بتواند قرارداد دو بازیکن جدیدش را در سازمان لیگ ثبت کند و کارت بازی آنها را بگیرد، باید بدهی‌های گذشته‌اش را پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال کشور با آغاز نقل و انتقالات نیم فصل به باشگاه‌های بدهکار اعلام کرد که برای جذب بازیکن جدید باید ۱۰ درصد از بدهی‌های گذشته به علاوه مبلغی برابر با مبلغی که برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند را به عنوان بدهی به کمیته انضباطی پرداخت کنند تا اجازه ثبت قرارداد با بازیکن جدید را پیدا کنند. 

 امروز (چهارشنبه) پرسپولیس قرارداد دو بازیکن جدیدش یعنی سامان نریمان جهان و سروش رفیعی را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کردند. با این اتفاق این شائبه به وجود آمد که پرسپولیس بدون پرداخت بدهی معوقه‌اش بازیکن جدید جذب کرده است. فتاحی در این رابطه به ایسنا گفت: قرارداد این دو بازیکن بعد از اینکه در  هیئت فوتبال ثبت شد باید به سازمان لیگ ارسال می‌شد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

البته بعد از اینکه به سازمان لیگ هم ارسال شد، پرسپولیسی‌ها هم مانند باقی تیم‌های بدهکار نظر ماشین‌سازی تبریز و صبا که بدهی‌هایشان را پردخت کرده اند، باید بدهی‌هایشان را پرداخت کنند تا کارت بازی برای این دو بازیکن صادر شود.
برچسب ها: صراط فوتبال