۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵

صعود میلان به یک چهارم نهایی جام حذفی

میلان با پیروزی 2-1 مقابل تورینو، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کرد.
کد خبر : ۳۴۳۵۴۲
صراط: میلان با پیروزی 2-1 مقابل تورینو، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما در نیمه دوم توانستند دوباره دروازه تورینو را باز کنند و جواز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورند.
 
تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.
 
در ادامه میلانی ها بازی را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما با سپری شدن نیمی از نیمه اول، بار دیگر بازیکنان تورینو به تیم برتر میدان تبدیل شدند و سرانجام در دقیقه 27 به گل رسیدند.
 
روی یک حمله سریع بود که پاس بناسی در داخل محوطه جریمه به بلوتی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، دوناروما را مغلوب کرد.
 
بعد از این گل میلانی ها پیش کشیدند و در دقایق پایانی نیمه اول فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
 
نیمه دوم با حملات میلانی ها آغاز شد اما بازیکنان تورینو با دفاع فشرده مانع از گلزنی آنها شدند. ولی سرانجام در دقیقه 61، یورای کوچکا قفل دروازه جو هارت را باز کرد.
 
روی یک توپ برگشتی بود که بوناونتورا توپ را به دهانه دروازه فرستاد  و کوچکا روی تیر دوم کار را تمام کرد.
 
تورینو هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بود که میلان در دقیقه 63 به گل دوم رسید. این بار سوسو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و بوناونتورا ارسال دیدنی او را با ضربه ای تماشایی به گل تبدیل کرد.
 
تورینو خیلی زود می توانست عقب افتادگی اش را جبران کند اما واکنش تماشایی دوناروما در مقابل ضربه برلوتی، دروازه این تیم را نجات داد.
 
در ادامه بازیکنان تورینو تلاش زیادی برای جبران نتیجه کردند و در حالی که به زدن گل دوم بودند، اخراج آنتونیو بارکا به دلیل دریافت کارت زرد دوم، کار را برای این تیم دشوارتر کرد. در ثانیه های پایانی هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد و میلان با پیروزی 2-1 راهی مرحله بعد شد.