۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
حماسی کردن ورود ایرباس در شان ملت بود؟

آبروریزی ملی در استقبال از یک طیاره! +تصاویر

فضای ایجادشده در خصوص فرود این هواپیما در مهرآباد، به آبروریزی سال گذشته پس از عکس یادگاری با ایرباس بی شباهت نبود. مراسم و نحوه پوشش ورود یک هواپیما به مهرآباد، فارغ از موافقت یا مخالفت با اصل خرید هواپیما در این شرایط، بی تردید شان و منزلت کشور را تحت الشعاع قرار می دهد.
کد خبر : ۳۴۳۵۵۷
گروه سیاسی صراط - همزمان با ورود اولین هواپیمای ایرباس به ایران، پس از قرارداد ایران ایر با این شرکت هواپیمایی، رسانه های دولتی با این موضوع شبیه به یک حماسه برخورد کردند!

به گزارش صراط، فضای ایجادشده در خصوص فرود این هواپیما در مهرآباد، به آبروریزی سال گذشته پس از عکس یادگاری با ایرباسی که به صورت نماشی در تهران به زمین نشسته بود، بی شباهت نبود.

از ساعت ها قبل از فرود این هواپیما، رسانه های هوادار دولت، با ایجاد فضایی کاذب گزارش لحظه به لحظه موقعیت این هواپیما را گزارش دادند. به طور مثال، لحظه بلند شدن این هواپیما از فرانسه، لحظه ورود آن به حریم هوایی کشور، آماده سازی فرودگاه مهرآباد برای استقبال از آن، انتظار خبرنگاران برای فرود هواپیما و همه اقدامات ویژه و غیرعادی مسئولان برای این فرود را پوشش دادند.

مسئولان وزارت راه و فرودگاه نیز چنان استقبالی از هواپیما به عمل آورندند که نمونه آن پیشتر دیده نشده بود. به جز تدارک ویژه برای استقبال و سخنرانی مسئولان در فرودگاه، مراسم واتر سالوت یا آب پاشی به هواپیما از دو سمت آن نیز طبق برنامه انجام گرفت!

همه این اقدامات در حالی است که قرارداد سنگین خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ حجم بسیار بالایی از کل قراردادهای این دو شرکت در سال 2016 را دربرمی گرفت و عملا آنها را از خطر بحران دور می کرد. به طور مثال یک هفتم کل هواپیماهای ایرباس در سال 2016 با ایران بسته شده است.

مراسم و نحوه پوشش ورود یک هواپیما به مهرآباد، فارغ از موافقت یا مخالفت با اصل خرید هواپیما در این شرایط، بی تردید شان و منزلت کشور را تحت الشعاع قرار می دهد؛ آن هم در شرایطی که همین چند سال پیش پیشرفت های فضایی ایران مورد تایید موسسات غربی نیز قرار گرفته بود ولی اکنون افتخار کشور وارد کردن یک هوپیما وانمود می شود!

آماده شدن سالن برای ورود اولین ایرباس هما
آماده شدن سالن برای ورود اولین ایرباس هما
گزارش لحظه ورود هواپیما به حریم هوایی کشور
گزارش لحظه ورود هواپیما به حریم هوایی کشور
لحظه قبل از نشستن اولین ایرباس!
لحظه قبل از نشستن اولین ایرباس!
انتظار خبرنگاران در فرودگاه
انتظار خبرنگاران در فرودگاه
جشن واتر سالوت یا آب پاشی به افتخار ایرباس!
جشن واتر سالوت یا آب پاشی به افتخار ایرباس!
فرود هواپیما در مهرآباد
فرود هواپیما در مهرآباد
گزارش هیجان زده مشخصات فنی ایرباس توسط رسانه دولت
گزارش هیجان زده مشخصات فنی ایرباس توسط رسانه دولت
گزارش میزان استقبال رسانه ها از ورود هواپیما
گزارش میزان استقبال رسانه ها از ورود هواپیما


نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۷۴
۴۰
نمی شه یک هفته جشن و تعطیلی اعلام کنند تا مردم خوشحال شوند و با ماشینها در جاده ها رژه بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید پذیرفت که صنعت هوایی و حتی خرید هواپیما، یک قدرت استراتژیک محسوب می شود و دقیقا بر همین اساس یکی از اولین تحریم ها در جمهوری اسلامی، مساله فروش هواپیما بود که در 37 سال گذشته اعمال شده و این هواپیما نخستین فروند از خریدهای بی حاشیه، صد در صد نو قانونی است که از سال 58 تاکنون وارد ایران می شود ... پس نباید خیلی خرده گرفت زیرا اهمیت آن به همان تحریم 37 ساله باز می گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو خوشحالیمون یه دلار رو بگیریم با 4 تا هزاری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخ
ایول خعیلی باحال اومدی
بیان یه درس هم تو دبستان بزار با نام
سالروز ورود تاریخی یک دنه هواپیما به ایران
خخخخخخخخخخخخخخخ
وای دلم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
باید کمی مپبت نگر بود خدایی زمان احمدنژادی دکل گم میشد مملکت به سمت انسان های اولیه پیش میرفت حالا این دولت تحریم های کاغذپاره زمان احمدی نژاد رالغو کرده وبه فکر توسعه مملکت هست اگر 8سال دیگه افکاراحمدی نژاد حاکم بود الان باید شتر سوار میشدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حقارت، خرید این كالای بین‌المللی نیست، حقارت آن وقتی است كه بیشترین تلفات هوایی را در جهان داشته باشیم. حقارت زمانی است كه رییس یك دولت به مشایعت تفنگداران متجاوز انگلیسی برود. حقارت آن زمانی است كه پول این ملت را یك مشت دلال بخورند و چند لیوان آب هم روی آن سر بكشند و هیچ حسابی هم به مردم پس ندهند.حقارت وقتی است كه برای نقل و انتقال پول، از هواپیمای خصوصی استفاده شود و در میانه راه! میلیون‌ها دلار آن آب شود! حقارت وقتی است كه بانك مركزی یك كشور بزرگ را در برابر چند دلال خلع قدرت كنند. حقارت وقتی است كه پول این ملت صرف خرید دكل نفتی دست چندم با چند برابر قیمت شود، بعد هم آن دكل سر از امریكای لاتین درآورد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
این نوع گزارش ها ناشی از سوزش است، موفقیت دولت در شکست تحریم فروش هواپیما به ایران پس از 40 سال دلواپسان را دچار سوزشی کرده که تنها درمان آن آب سرد است.خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵۳
۵۵
همین اولین به اصطلاح طیاره چیزی بود که به خاطرش به پای غربی ها افتادیم. مشکل اینجاست نمی خواهیم باور کنیم که همین چیزها از هر چیزی مهم ترند همین خودرو که هیچ وقت جدی نگرفتیم دیدیم تحریم که شدیم ما را به خاک سیاه نشاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها و امثالهم مثل ذخیره های نظام زیر سم اسب مارکوس اولوریوس میرید زانو میزنید وگرنه دلاور مردان ایران زمین شجاعانه مثل شهید احمدی روشن هنوز هستند
بخورید و بیاشامید فرصت اندک است
حضرت عزرائیل ع منتظر یکایک ماست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۸۳
۴۰
وقتی کشور انقدر بدبخت هست که توی 4 دهه اخیر هیچ هواپیمای جدیدی نداشته، همچین استقبالی عجیب نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدبختی از ماست که به کسانی رای دادیم که به جای اینکه به فکر صنعت کشور و پیشرفت باشند به فکر پیشرفت ...شون هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب بریزید تو خیابونا
خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵۰
۱۹
یعنی دوست دارید مردم هی در رنج و بدبختی بسر برند.البته من با نظر شما در این مورد موافقم.ولی این قدر ملت را در منگنه قرار گذاشته اند که دادن یک اب نبات هم برا ما یه جشن ملی است.چرا ما نباید مثل کشورهای همتراز خود زندگی کنیم هواپیما سوارشیم و ماشین بخریم.واقعا افسوس می خورم .این همه ذوق زدگی برا یه کالای تجاری در شان ملت ما نبود ولی چاره چیست مسببین این لگد مال کردن غرور ملی باید به ملت پاسخگو باشند تا کی می خواهیم خلاف جریان اب شنا کنیم و ملت را در رنج تحریم عذاب و محرومیت نگهدا ریم برا تحقق عقده های درونی خودمان .ای خدا این ملت غیر از تو کسی را ندارد پس مددی رسان مددی مددی
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶۲
۶۴
نوسنده محترم این فقط یک طیاره (به قول شما) نبود که در مهر آباد نشست بلکه اعتماد جهان به مردم ایران بود که بعداز 37 سال .....,نثار ایرانیان شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... بابا
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
... بابا
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم ..موجبات خنده مارو فراهم کردی ..... جهان اگه به ایران اعتماد داشت الان انقدر مشکل اقتصادی فلج کننده نداشتیم داداش ..توصیه میکنم ظرفدار جناح خاصی نباشی چون مجبوری میشی محاسنشو بزرگ جلوه بدی و معایبشو ماله بکشی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اعتمادبود چرا هواپیمای مرجوعی اسپانیا برامون فرستادند
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا. چرا عده ای میخواهند همیشه جان مردم در خطر باشد. افتخار به نتیجه اعتماد جهانی به ملت قابل تحسین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط من نمیدونم این اعتماد چرا در سفارت ها در دادن ویزا نیست
اعتماد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵۵
۵۶
صراط !!!! لطفا خفه شو....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عین ولی نعمت خود حرف میزنید
نازی جوووووووووووووون
|
Germany
|
۱۲:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴۵
۲۰
میشه دقیقا بگی کدوم شان؟
خب چیزی که عیانه چه حاجت به بیانه!!
وقتی چهل سال که هواپیما ندیدم انتظار همچین رفتاری دور از انتظار نبود
یا حق
ناشناس
|
Germany
تو 20 سال داری که 40 سالشو هواپیما ندیده باشی؟
ناشناس
|
Germany
اره خب شما تو جنگل های افریقا زندگی میکردی
که تا حالا هواپیما ندیدی
ناشناس
|
Germany
چطور هواپیما ندیدی .چططططووووووور
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵۲
۲۵
حتما اینکه شما بعد از 40 سال هنوز نمیتونین هواپیما بسازین هم تقصیر روحانیه . یعنی هواپیماها باید سقوط کنه ملت بمیرن تا شاید مثلا در صد سال آینده شما موفق بشین هواپیما بسازین . هر وقت توهم زدین به پراید فکر کنین و سقف توانائی خودتون رو یادآوری کنین
ناشناس
|
Netherlands
پس فکر کردی تقصیر کیه؟
شما ببین آقای روحانی از 40سال پیش بیرون از دولت هم بوده؟ یا اصلا رییس جمهورها غیر از تفکر ایشون داشتند؟
یکی هم که اومد اولش تفکر غیر اینها داشت فقط یک دوره تونست درست کار کنه
ناشناس
|
Netherlands
همین پرایدی که میفرمایید در مقطعی از زمان هم در کره هم در امریکا فروخته و مصرف شد ، طی همین زمان استفاده هم تلفات سنگین ایران رو نداشت ، پس نتیجه میگیریم ما ایرانی ها در رانندگی ... هستیم به اتومبیل ربطی ندارد
تحریم 40ساله
|
Netherlands
به جز اون 8 سال‘ باقیه این 40 سال مد نظرتون روحانی و تفکرش در این مملکت مسوول بودن !
با این حساب این هواپیما هم از صدقه سر احمدی نزاده وگرنه چی داشتین برا این بده بستون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴۱
۳۵
دولت محبوبتون که یه دونه دست دوش رو هم نتونست بگیره! ناراحتی شما از اینه که آمریکا به احمدی نژاد محل نمیزاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عوضش شما تا دلتون خواست دسته بیل وارد کردین
خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این دکتر احمدی نژاد بود که به امریکا محل نمیذاشت و استکبار ستیز بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت بی تدبیر 35 میلیارد دلار کالای چینی از قبیل سنگ پا و سنگ قبر و غیره وارد کرده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین هواپیما را با دستاورد دولت احمدی به دست اوردین وگرنه امریکا عاشق چشم و ابروی ظریف روحانی نبوده همانطور که در اون چهل سال نبود
بچه دهاتي
|
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره بر سفير + ماهواره اميد+ ارسال موجودزنده به جو زمين = يه دونه دست دوش رو هم نتونست بگيره!
ضمنا خيلي رو مي خواد كسي دولت احمدي نژاد رو دولت محبوب صراط معرفي كنه ؛ از اون روهايي كه به سنگ پا مي گه زكي!
عجایب هشتگانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۳۶
۲۱
مملکتی که رو نفت است و دانشمندان جوانش موشک به فضا میفرستن برای ورود یک هواپیما و اتوبوس جشن میگیره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جشن که سهله فردا پس فردا میریزن تو خیابونا
نازی جووووووووووووون
|
Germany
|
۱۲:۴۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴۹
۱۲
سال 57 اعراب ميخواستن برن جام جهانی آرژانتين،
اومدن ايران که با پرواز مستقيم برن آرژانتين!

جام جهانی سال 93 ايران رفت امارات با پرواز مستقيم بره برزيل !
محمد
|
Germany
خوب عزیزاونا نوکرآمریکا شدن همه چیز گیروشون اومده شما نوکرآمریکا واسرائیل بشو همه چیزبهت میدن
ناشناس
|
Germany
یعنی سال 57 ایران بیشتر به غرب تعظیم میکرد
الان امارات
ناشناس
|
Germany
وقتی احمقهایی پول ثروت و سرمایشون رو میبرن امارات خرج و سرمایه گذاری میکنن بهتر از این نمیشه
حالا خوبه اکثرشون رو هم پولشونو گرفتن پرت کردن بیرون
ناشناس
|
Germany
نازی جوووون. دلت میخاد بری امارات؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۹
۱۳
ولشون کن ...ها ندید بدید هستند ببین چقدر عربها همون خندیدن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۷
۲۲
واقعا باعث خجالت و شرمندگی است.
در زمان شاه ملعون که دهها فروند هواپیمای بهتر از ایرباس خریده بودند و در حال حاضر کشورهای مرتجع منطقه بهترین ها را در اختیار دارند.
افتخار زمانی است که محصولی را ایران تولید کند و صادر کند و مردم هم استفاده کنند.
حیف و میل کردن پول نفت مردم و بدهکار کردن کشور برای سالیان طولانی در حالیکه عده ای از مردم از امکانات حداقلی زندگی بی بهره هستند با کدام منطق جز منطق فزیب در انتخابات سازگار است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۱
۱۵
شاید کسی سوارش بوده ، اصلا شما چیکار به کار اینا دارید دارن تبلیغات انتخاباتی می کنند بذارین کارشون رو بکنند اگه یه وقتی یکیشون باهاش یه دوری زد شما اصلا به روی خودتون نیارید بازم تبلیغاته*
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۴
۳۰
صنعت 30 میلیارد دلاری هسته ای بتن ریزی و تخریب شد و بجایش یک فروند هواپیمای مرجوعی و دست دوم وارد کشور شد و با آمدن ترامپ هرگز 99 فروند باقی مانده را تحویل نخواهند داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب خوبه دیگه
این فهم مدیران ذخیره نظامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۲
۱۶
عکس یادگاری با فرود نمایشی ایرباس در سال گذشته تا مدت ها سوژه رسانه های خارجی برای تمسخر مردم ایران بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۳
۲۴
هواپیماهای ناوگان هوایی کشور در سال 84 تعداد 122 فروند بود و تا سال 92 به 224 فروند افزایش یافت بدون اینکه باج به کدخدا داده باشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۵
۲۰
مثل ندید بدیدها جمع شدند فرود یک فروند هواپیما را ببینند !خخخخ.
رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۴
۲۲
این الان برا من جوون کار شد ، نون شد ،..... مردم دارن میمیرن خجالتم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۴
۱۵
شما مثل بنی اسرائیل فقط ایراد می گیرید. چه اشکالی داره تحریم هواپیما شکسته باشه و مردم کشورمان که لایق بهترین ها هستند از تکنولوژی روز استفاده کنند. به شما یادآوری می کنم که هیچ کدام از شرکت های ایرباس و بوئینگ در حال ورشکستگی نبوده اند. حداقلش اینه که پول هموطنان ، توی جیب شرکتهای هواپیمایی امارات و قطر و ترکیه ریخته نمیشه. منافع ملی از همه چیز واجبتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخ
یکی اینو بگیره
پس اخراج هزارن نفر از این شرکتها مال کره ماه بوده نع
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۹
۲۵
کسی نسیت جلوی کارهای بچه گانه اینها را بگیرد بیش از این برای مملکت اسلامی آبروریزی نکنند؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۵
۱۳
عامو
از ترس مرده ایم از بسکه هر هفته سوار این ابوطیاره های 40 ساله بشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی
این ولخرجیهای بی حساب دولت برای شماهاست که هرهفته سوار اینها میشوید
نه برای همه مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو انگار ذخیره نظامی که هر هفته سوار هواپیما میشی ها
عامو
نترس ذخایر نظام چیزیشون نمیشه از پستی به پست دیگر تغییر میکنند
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۳
۱۲
بیچاره مردم پا برهنه!!!!!که بیشترین توقع آنها گران نشدن قیمت نان و پنیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۸
۱۵
اف بر این قدرت پرستی و ننگ بر کاسبان برجام ...
پسر شیک پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت دلواپسان تحریم...
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
و همچنین اللعنت الدائم بر کاسبان تحریم من الآن الی قیام یوم الدین............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۰
۲۰
شما تندروها چه ابرويي براي ملت خريديد
غير از ننگ و جبر و زور و بدي و اختلاص و دزدي و خرابي و فحشا و اعتياد و گراني و .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها که رکورد زدید از اختلاس دزدی فحشا خیانت ا عتیاد گرانی رکود بدی ننگ به علاو ه گدایی ونوچه گری و... غرب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخ
اختلاس عزیزم نه اختلاص
از دوازده هزار میلیارد چه خبر
از کتاب تماس چه خبر
از سی و نه هزار میلیارد چه خبر
خبری داری؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۹
۸
هنوز خاطره کشته شدن مردمون تو سانحه هوایی که تو این چند سال اتفاق افتاده فراموش نکردیم صراط عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب اونها بیمه بودن نگران نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۷
۱۵
ندید بدید ها
سپهرساطوربه دست دربه دربه دنبال خاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۷
۵
لعنت خدا بر منافقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۹
حالا اینا گزارش چی بود؟ ارسال موشک به مریخ؟ شما خودت از همه بدتری.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه امدن میمونی که احمدی نژاد قرستاده مریخ را ببینن خخخخخخخخخخخخخخخ
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۰
۱۶
نه فقط سینه زنی و زنجیر زنی خوبه
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره برادر چه چیزی را به چه چیزی ربط می دهی آبروریزی در اینکه وزیر مملکت به جای توجه جدی به حمل و نقل ریلی و جاده ها که مشکل 98 درصد مردم کشوره با ذوق زدگی به استقبال هواپیمای مرجوعی از کشور اسپانیا! می رود....این بده!
اسفندیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱۰
۱۲
اولین مبارزین
علیه فتنه و جریان اشرافیت
دینداران بودند
متدینین زمان بودند
ولی به دلیل کمبود بصیرت
و فقدان قدرت تحلیل
و اصلی فرعی نکردن مسائل
یواش یواش
به سمت دیگری رانده شدند
مبارزه با جریان اشرافی
لانه کرده در درون نظام
تبدیل شد
به مبارزه با جریان انحرافی!!!
بیرون از ساختار نظام!


آرای باطله پیروز است!
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار عزیز
اون بصیرت ادعایی شما که از دلش جریان انحرافی و خانه نشینی در بیاد به درد آخرت شماها می خوره ....
نوش جانتان باد چنین بصیرتی ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۲
۱۹
تا حالا میگفتین کو میوه برجام؟ حالا بیا اینم میوه برجام. اینقدر بزرگه که چشم دیدنش رو نداری. چرا نباید حماسی نباشه؟ بعد از چهل سال تحریم فروش هواپیما شکسته شده. کسایی که از شکسته شدن تحریم فروش هواپیما و ورود ایرباس ناراحتن فقط کاسبان تحریم هستن. پس شما هم آب رو بریز اونجا که میسوزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... یعنی میوه برجام همین یه دونه هواپیماست خوبه احمدی نژاد غنی سازی را به 20 درصد رساند که امثال شما ...ها یه دونه هواپیما بگیرید ندید بدیدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو عزیزم بریز تو خیابون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برجام برای لغو تحریمهای بانکی و تجاری و غیره بود که محقق نشد و این تحریمها هنوز ادامه دارند.
بچه دهاتي
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از چهل سال؟!!
عجالتا كه كاسبان تحريم دارند حال مي كنند اساسي! هواپيما وارد مي كنند 450ميليارد تومن! از بنزين پاتيلي و اين چيزا كه ديگه نگوووو
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۰
۱۸
باورم نمی شود انرژی هسته ای را سیمان ریختند تا با التماس و خواهش چند ایرباس را بیاورند. انرژی هسته ای که انواع سرطان را درمان می کرد ، آب شور را با کمترین هزینه آب شیرین می کرد ، برق تمام مراکز دولتی و صنعتی را تامین می کرد و ............ چیزی که واضح است این است که انرژی هسته ای علمی است که تا 500 سال آینده کاربرد های فراوانی دارد اما عده ای در ایران خود فروخته و بی وطن هستند . امیدوارم درانتخابات 96 خود فروخته و بی وطن ها برای همیشه به زباله دان تاریخ بروند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت این مزایار و شمادیدید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
..... داشتند تمام کشور ها را تحریک می کردین که با ایران بجنگن می خواستید جنگ راه بیندازید ریشه ایران ایرانی را بکنید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۳
۲۰
آبروریزی ملی اون زمانی بود که محمود برای جمع کردن رای سیب زمینی توزیع می کرد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که این دولت برای جمع کردن رای از احمدی نژاد هم جلو زده توزیع سهام عدالت کنسرو سیب زمینی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
مگرالان کنسرو مرغ توزیع نمی کنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخ پس چقدر مردم گیجن که بیست و چهار میلیون رای دادن به سیب زمینی
خخخخخخخخخخخخخخ
دم اون 24 میلیون نفر گرم
|
Iran (Islamic Republic of)
این ادعا یعنی اثبات اینکه رقبای احمدی نزاد که به سوابقشون مینازیدن اندازه سیب زمینی هم برای مردم خاصیت نداشتن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آبرو ریزی ملی زمانی بود که ...ی را زیر سم اسب مارکوس فاتح ایران بردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیب زمینی های این دولت را هم دیدی که چطور احتکار و دور انداخته شدن در حالیکه مردمی هستن با شکم گرسنه میخوابند
فکور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۲۲
۱۷
صراط جان اگر به تصویر شماره پنج نگاه کنید تازه می فهمید که وارد کنندگان طیّاره دارند آب می ریزند به آنجای شما و دیگر کاسبان تحریم که می سوزد منتها بصورت آب پاشی به اصطلاح قطره ای جهت استفاده بهینه از آب . گر چه جرات ثبت نظر مرا نداری ولی باز هم جهت استحضار نوشتم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... های جهان سومی بهتره اب را برا خودت نگهداری چون امریکا بایت چابلوسیها ونوچه گری گداییتان تره هم برایتان خورد نمیکنه وتحریم هارا لغو نکرده از با بت این بی اعتنایی کدخدا بد جوری میسوزید اون اب هم کفاف نمیده تواقیانوس بپرید شاید برطرف بشه فعلا که کاسبان تحریمها دور بر خودتان هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبت عین ولی نعمتته
ملایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵
۶
خاک بر سر که اینقدر بی شخصیت و ذوق زده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر دلواپس های دزد
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۸
صراط دخترم ! چرا عقلت قد نميده اين يه فروند چه اهميتى داره ؟! اين سرمايه هاى بى زبون صرف رفاه ملت بشه خوبه يا ذخيره بشه فقط براى يك نفر پس از دوران رياستش ؟!
با دست خالى كه نميشه يه كاروان صد- صد و پنجاه نفره را شهر به شهر و استان به استان با خودت همراه كنى ؟!
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا یه بنده خدایی با همون دست خالی فک و فامیل و نوه و نتیجه رو تا آمریکا هم برده بود که زمین سوخته تحویل جانشینش بده ......
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۸
سایت سراب شماازموفقیت دولت که همان مردم هستنددرغضب هستیداگرهمین اتفاق دردوره دولت پاکدست شما رخ می دادجشن های دوهزاروپانصدساله برپامی کردیدلابدفراموش کرده ایدکه خطوط هوایی ایران مربوط به قبل ازانقلاب است که هرچندگاهی جان تعدادی ازهم وطنان رابعلت فرسودگی می گیرنداما شما جان ملت برایتان همهم نیست اهداف جناحی تان بایتان مهم تراست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۱
۸
هرچند به نظر من ورود ایرباس به ایران به حال ما بسیار بسیار مفیدتر است از غنی سازی اورانیوم و فرستادن لاک پشت و میمون به فضا و شاخ و شانه کشیدن برای آمریکا و... اما در این مورد صد در صد با شما موافقم. حتی حضور وزیر راه هم در این مراسم دور از شان ملت ما بود، چه برسد به این همه آدم!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۴
خدا رو شکر که الان پس از سه سال و نیم، اساسی ترین مشکلات اقتصادی ما «بوسیله این هواپیما» حلّ شد. نرخ بیکاری و تورّم به حدّاقل ممکن رسید و اقتصاد ما تبدیل به یک اقتصاد پیشرفته و بلکه فوق پیشرفته شد!
روحانی مچّکریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۴
ولی وجدانا جون مادراتون شماها مدیونید اگر سوارهواپیما شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۲
اینهایی که از ایرباس ذوق زده شده اند بیشتر .... هستند تا واقع بین یعنی اینقدر .......... که بفهمند انتخابات نزدیکه و دستاورد دولت و برجام تقریبا هیچ است اما غربی ها با التماس ..................... با فرستادن یک فروند ایرباس دسته دوم و مرجوعی میخواهند بگویند که باغ برجام میوه ایرباس داد!! تا بتوانند برای انتخابات رای جمع کنند و ابلهانی باور کنند که کار دولت خیلی خوب بوده ولی اگر سالیانه چند هزار نفر در جاده های کشور کشته شوند برایشان مهم نیست چون غربی ها برای مردمشان شغل ایجاد کردند و . باید به این جماعت بسیار ........ پر سر و صدا گفت:ای مردگان متحرک و ای غربزدگان. باید شرم کنید و ما شرمگین هستیم که نام شما را انسان بگذارند.
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴
۴
چرا توزیع کنسرو مرغ رو نمی گی که دوهفته ای هست شروع شد. حتما میگید این هم سیب زمینی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴
۳
متشکرین آماده باشید نزدیک انتخابات چند تایی دیگه هم میاد تا دل شما به همین خوش باشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۶
۳
اقلا احمدی نژاد چند هزار میلیارد تومان را خرج مسکن مهر کرد نه خرج هواپیمایی که ده سال دیگه تاریخ مصرفش میگذره و تا چندین سال بابت قطعاتش باید پول بریزیم تو جیب کفار جالب تر اینکه مجلس در برنامه ششم دولت را مکلف به ساخت هواپیما کرده در حالیکه تا پایان برنامه هفتم هم باید اقساط این هواپیما ها رو بدیم پس مصوبه مجلس از همین الان نقض شده است
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
بله مهدی جان
حق با شماست
مسکن مهری که هنوز افتتاح نشده به خرج افتاده
لوله هاش نشتی داره
دیواراش ترک برداشته
از همه مهمتر
پنجره هال خونه ت تو اتاق خواب همسایه روبروییه .....
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴
۷
اینکه تحریمهای 38 ساله خرید هواپیما شکسته شده یک پیروزی برای مردم ایران است
به شما دلواچشان هیچ ربطی ندارد
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۴
۵
حتما دکل های گمشده باعث افتخار است
یا شاید هم چند تا ایران 140 که ساختید و 3 تاش سقوط کرد
شما اوب اگر خیلی راست می گویید صنعت خودروسازی رو درست کنید لازم نکرده هواپیما بسازید
ناشناس
|
Germany
دکل دزدی نفتی هم کار اصلاح طلبان بود و آقازاده ی مهاجرانی در این رابطه دستگیر شده است و البته جریمه 18 میلیارد دلاری کرسنت زنگنه معادل 200 دکل نفتی است.
امین
|
Germany
غرب یه شبه که بوئینگ نساخته عزیزم! کلی کشته دادن تا به اینجا رسیدن!! نفست از جا گرم در میادا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۸
۲
واقعا انسان حسرت می خوره از اینکه بعضی از هموطنانمون تعصب کور سر تا پاشون رو گرفته. هیچکس مخالف سوار شدن هواپیمای نو نیست هر چند فقط مبتلا به 5 درصد مردم باشه ولی باید درک بکنند که این همه شو و تبلیغات رسانه ای برای چیه؟
فقط برای اینکه بگن این رییس جمهور بالاخره یه کاری با پول گروگان گرفته شده این ملت کرد؟ که اونم با تحقیرمون بعد از سالها ظلم و بلوکه کردن دارایی یه ملت یه هواپیما داد بهمون؟ واقعا از دید یه تعداد آدمهایی که ادعای روشنفکریشون و ادب شون گوش فلک رو کر کرده و ادعای آریایی بودن رو دارند فقط باید توهین هاشون رو دید و شنید که در بالا نمونه هاشون رو میشه به وفور دید.
چرا هر کی حرف میزنه شروع می کنین به این دولت و اون دولت می چسبونینش و هزار تا انگ بهش میزنین؟
یه کم انصاف هم بد نیست بی انصافها!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۵
۶
نه پس باید هزار سال منتظر ساخت هواپیمای تولید داخل باشیم که تو همون اولین پرواز زمین گیر بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۸
۸
انرژی هسته ای که ملت را به فلاکت کشاند تا حالا چه گلی سر مملکت زده جز برا قدرت نمایی به دیگران چه دستاوردی دارد کدوم برق کدوم سرطان کدوم درمان کدوم اب شیرین کردن چرا عوام فریبی می کنید هدف از انرژی ... چیز دیگری است ولی اقایون جرعت بیان حقیقت را ندارند و چراغ خاموش حرکت می کنند و تقیه را در پیش گرفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرساله یک میلیون نفر با انرژی هسته ای درمان می شوند و در تولید برق و کشاورزی و شیرین کردن آب هم کاربرد دارد که برجامیون نگذاشتن به نتیجه برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید، من هنوز مطلب شما را کامل نخوانده مثبت دادم، اما با انتهای آن موافق نیستم. به نظر من هم انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم و... کوچکترین خاصیتی در بهبود کیفی زندگی ملت نداشته و ندارد، اما نمیتوان به این سرعت قضاوت کرد که هدف از پیشرفت در صنعت هسته ای مسائل دیگری بوده. به هر حال این صنعت مصارف بسیار زیادی دارد و یکی از آنها مسائل نظامی است که کشور ما قطعا هیچ گاه به دنبال آن نبوده و نخواهد بود.
سرور
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاالله وقتی یکی از .... بیماری لاعلاج گرفت متوجه می شوی کدام سرطان.
ناشناس
|
Sweden
|
۲۳:۴۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
۷
۲
شما حتی توانایی ساخت یه چرخ این طیاره رو هم ندارید که اینجور ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۲
۱
آبروی ملی تو ،ور خوابی رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گور خوابی رو میگه درست هم میگه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
39سلا است ما ملت ابرو نداریم از دست اختلاسگر ها بیت المال خور ها ورانت خورها و دلواپس های دزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۷
۳
وزیر راه از مریخ با سفینه برگشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۵
اگه ناراحتین
به بزرگ و بزرگتراتون بگین برا رفت و آمد از هواپیمای روسی و ایران 140 استفاده کنند
اگه راست میگین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه فکر کردی اینو گرفتن برا تو؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۴:۱۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۷
۶
دوباره نزدیک انتخابات شد صراط افسار پاره کرده
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۷
ای بابا... شما که میگفتی اینا به ما هواپیما نمیدن؟؟؟
پس چی شددد صراط جان... پیش بینی حاج حسین شریعتمداری هم که اشتباه از آب در اومد دبار که .
راستی خبر نداری جدیدا چی رو پیش بینی گرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا"حاج حسین شریعتمداری گفته بود تا زمان انتخابات دو سه فروند هواپیما به ما می دهند و درست از آب درآمد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۸
درسته كه استقبال از خريد يك هواپيما در فرود گاه بيش از اندازه بود ولي كار بزرگ دولت در خريد هواپيماي نو بعد از چهل سال شاه كار است ونبايد ان را كوچك كرد شكستن يك سد بعد از چهل سال كار ساده اي نيست چون اگرغير از اين بود دولت احمدي نژاد هواپيماي دست دوم از رده خارج رابه كشور وارد نمي كردنبايدهواپيماهاي روسي كه سقوط مي كردند فراموش شود وهمچنين تحقير ايران توسط كشورهاي منطقه وفرامنطقه براي عدم اجازه ورود هواپيماهاي ايران بدليل فرسودگي فراموش شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با این حساب شاهکار اون اورانیوم 20درصدی بوده که غرب حاضر شد اونو بگیره و بجاش تحریم 40 ساله را برداره وگرنه مسوولین که همون مسوولین هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هواپیماهای توپولف روسی که سقوط می کرد دولت اصلاحات وارد کرده بود.
علی
|
Germany
|
۰۷:۵۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۶
۸
از حسادت دارید میمیرید،درحالیکه همه جا از مدتها قبل این خبر رو منعکس کرده بودن شما در چند روز اخیر هیچ اشاره ای بهش نکردید و الان فقط اینطور منفی انگارانه بهش نگاه میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۷
۴
دنیا دید که ایرانی ها چقدر بدبخت هستند و برای یک هواپیما چه قدر ذوق زده شده اند.برای اینکه به وزیر راه بیشتر از این فشار نیاید پیشنهاد می گردد با هواپیما تا لواسان برود..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دنیا دید ایران 39 سال است که بدبخت شده و روی خوش به خودش ندید ه از دست رانت خورها اختلاسگر ها بیت المال خور ها و دزدهای دلواپس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۷
۵
تا کی چشممون به دست غربیها باشه؟! یه مشت انگلوساکسون با پائین ترین سطح آی کیو ملت ها رو زیر یوغ اسعمار خودشون بردن! تلاش کن خودت بساز تا از کسی گدایی نکنی! شرم آور ملت تاریخ سازی ایران ایرباس و امثالهم رو از غربیها گدایی کنه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه چشم مان به کاسبان تحریم باشه برن توپولوف از رده خارج روسی بیاوردن با ده برابر قیمت خخخخخخخخ
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۳
بیچاره ها ندید بع دید هستند.این هم یکی ازدستاورد های دولت تدبیر و امید هست
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۴
من کاری به جهت گیری های احمقانه اصلاح طلب یا اصولگرا ندارم که همه را سرکار گذاشته اند.
ولی این یک افتضاح برای یک کشور است که وزیر یک مملکت از خرید هواپیمائی که دو تا سه درصد مردم از آن استفاده می کنند ذوق مرگ شود و به استقبال آن برود! از آن طرف مردم در جاده ها و قطارها تکه تکه شوند و....فقط به فکر بیمه حوادث باشد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افتضاح 8سال تحریم ها و کاغذ پاره ها بود که برای مردم میاوردن و تحریم ها را دور میزدن این کاسبان تحریم
احمدخواجوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۵
۵
بدبختها هواپيمانديدن يك ... عقب افتاده ومويز گو كه آبروي كشوررا برده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدیخت ملتی که 8سال برایشان کاغذپاره و تحریم اوردن و تحریم هارا دور زدن پولها را بردن در کشورها ی امریکای جنوبی ویتنام افریقای جنوبی قایم کردن اخرش هم ..... بابک زنجانی را گذاشتن برای ملت وبه ریش ملت می خندن این دلواپسان
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
داستان مویز چیه خواجوند عزیز؟؟؟؟
masdy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۹
۴
خاک ... که به استقبال هواپیما رفتید. واز ملت آبرو بردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سردلواپسانی که 8سال پول ملت را دزدیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۸
۴
وقتی چیزی برای افتخار کردن وجود نداشته باشه چیزایی را برای افتخار کردن بزرگ میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی دار و ندار کشور را ..... با دلواپسان جارو کردن دزدین بردن افتخار بزرگی برا ی شما بود خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۶
۵
يعني وييييلبرد رايتم موقع اختراع هواپيما به اندازه ما ذوق نكرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی دلواپس ها موقع دور زدن نحریم و دزدیدن پول ملت خیلی ذوق کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۳
۳
خاك بر سر اين ...!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر دلواپس های کاسبان تحریم
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
........دلواپسا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱۰
۸
شرم وننگ بر رسانه باصطلاح ملی بخاطر پوشش ضعیف اخبار هواپیمایی ملی.آقایون اینقدر تنگ نظرن که حتی حاضر نیستن بخاطر منافع حزبی و جناحی اخبار هواپیمایی ملی رو پوشش بدن.ننگ برشما.بقول آقای روحانی اینها کاسبان تحریمن که از خریدو فروش قطعات دست دوم در بازار سیاه منتفع میشدن و پولشون رو توکیسه شرکتهای عربی میریختن که خرج داعش بشه حالا با اومدن هواپیمای ملی کاسبیشون بهمریخته وحالا فریاد وامصیبتا سر دادن.شرم برشما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه ملی بخاطر پوشش دادن مراسم ارتحال حجت الاسلام هاشمی وقت نداشت به ورود یک فروند ایرباس مرجوعی دست دوم برسد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱۱
۹
وقتی برای یک پروژه بزرگ کلنگ میزنن، این کلنگه نیست که مهمه، کلنگ زدن با کلی مراسم یه کار سمبلیکه. ورود اولین هواپیما بعد از سالها تحریم را به این مناسبت بزرگ می بینیم که سمبل شکست تحریم (همان چیزی که صراطیها دوست دارند) است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نگفتید چی دادین که تحریم را برداشتن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر 99 فروند هواپیمای باقی مانده را تحویل دادند باید گفت که تحریم هواپیما شکسته وگرنه با یک گل بهار نمیشه !
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۰
عزیزم مشکل از خودمونه ، ملت همیشه معترض و ناراضی ، اگه نباشه از نبودنش ایراد میگیرن ، اگه هم که باشه اینجوری برخورد می کنن . خیلی از اینایی که میان نظر کارشناسی میدن اگه واقعا اینهمه کاربلد و کارشناس هستند و در حوزه های مختلف اظهار نظر می کنن چرا نرفتن و رییس جمهور نشدن ؟ بابا شما تو اداره ی زندگی خودت موندی برادر من حالا در مورد این مسایل که نه تجربه داری و نه علم ، نظر هم ندی اتفاقی نمیوفته. عزیز من هرکسی رو بهر کاری ساختن ، شما کار خودت رو به نحو احسن انجام بده بزار بقیه هم کارشون رو انجام بدن . بعد از سالها این صنعت از تحریم دراومده مسلما خوشحالی داره ، چرا نداشته باشه . درضمن تو کار ابزار دقیق از این نمونه هایی که به خاطر تحریم بهمون نمیدن زیاده . چرا باید لنگ این ابزار باشیم ؟
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۲۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
حدا از شما نگذرد که این طوری آبروی ایران و ملت ایران را می برید، آخه یک هواپیما وارد کشور شدن این کارها داره؟ این طوری ما را پیش جهانیان خوار و ذلیل کردید.
حسین
|
Australia
|
۱۱:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
از شان ملت گفتی یاد زمانی افتادم که احمدی نژاد در عربستان پشت وانت سوار شده بود
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۰
۰
شما داعشی های وطنی لیاقت ایها را ندارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
هورا هورا اقتصاد ایران نجات پیدا گرد . هر کسی اون ور برای خودش یه هواپیمای پیشرفته تر از این داره . اینا برای یک هواپیمای دست دوم دست می زنن
reza
|
Germany
|
۱۲:۴۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۲
سلام
نی دانم چرااین وزهازیاداین کلمات رادرذهن خودم تکرارمی کنم؟ شمابگوئیدچرا؟
هسته ای تون روبردیم طیاره واستون آوردیم
بچه هاتونوبردیم طیاره واستون آوردیم
نطنزتون روبردیم طیاره واستون آوردیم
فوردوتون روبردیم طیاره واستون آوردیم
سانتریفیوژروبردیم طیاره واستون آوردیم
ماهواره تون روبردیم طیاره واستون آوردیم
آب وغذاروبردیم طیاره واستون آوردیم
هرچه که خواستیم بردیم طیاره واستون آوردیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۲
۰
اگر آمدن يك هواپيماي برگشتي كرايه اي توسط اين دولت مهم است
پس بايد به دولت شاهنشاهي قبل از انقلاب كه با نوكري آمريكائيها را كردن . توانست تعداد زيادي هواپيماي خارجي را بدون اين اهن و تلوپ براي كشور بخرد . آفرين گفت !!!
به عبارتي اينان هنوز به يك صدم قدرت آن دولت هم نرسيده اند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۰
۱
هسته ای مون بردند / یک دانه ایرباس آوردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۰
۰
یعنی احمدی نزاد و روحانی با این مدبیراشون تو گند زدن تو مملکت روی هم رو یکی در میون سفید کردن
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
تنها دستاورد دولت به زمین نشست..ههههههه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۰
یک عده دوست دارند به بهانه های مختلف مردم خر سوار شوند یا گاری و اصلا مایل نیستند که هیچ امکانات رفاهی وارد مملکت بشه.
بله ما وقتی می توانیم روی پای خودمان بایستیم که بتوانیم رقابت کنیم و وقتی می توانیم وارد بازار رقابت شویم که درس بخوانیم و شعار ندیم و از هر گونه سخن تهدید آمیز و جنگ طلبانه دست بکشیم و با تدبیر و زیرکی اهل تعامل به نفع مردم باشیم. این همه سال پس از انقلاب به ما ثابت کرد که متاسفانه در صنایع مربوط به حمل و نقل زمینی ریلی و هوایی هیچ پیشرفتی نداشتیم و بماند در سایر صنایع چه گلی به سر ملت زدیم پس بهتره مخالفت نکنیم که آبروی خودمان خواهد رفت.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۴۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۰
حتی کامنت منفی گذاشتن در این سایت هم برای شما زیاده! آخه شما که به اندازه یه جلبک شعور ندارید چرا تیتر مغرضانه می زنید؟ آیا میتوان در شرایط دیگری برای مملکت هواپیما خرید؟ نمی بینید یکی یکی سقوط می کنند و جان مردم در خطره ! موقعی هم که سقوط میکنه تیتر می زنید شاهکار دولت فلان باید پاسخگو باشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
فکر کنم تقصیر احمدی نژاده که 37 ساله هواپیما نیومده!
به فرستادن به فضا. فرود را جشن می‌گیریم.
یکی نمی‌پرسی چرا اونا میتونن بسازن ولی ما نمیتونیم.
چرا از کشور دیگه نباید بخریم. مگه فقط ایرباس و بوئینگ هواپیما می‌سازن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
دیگه دارید ایرادات بنی اسرئیلی میگیردها این هواپیما هیچی که نباشه گردشگرهای بیشتری رو وارد ایران میکنه بودنش لازمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۱
۱
تا خودمان كار نكنيم وسازنده نباشيم همين است مقصر دولت روحاني نيست هر دولتي بود شايدذوق زدگي بيشتري ميكرد چون بعد از چهل سال هواپيماي صفروبدون واسطه مستقيم از سازنده خريديم قطعا موفقيت است ولي افتخار نيست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۰
۱
آنچه مسلم است تحریم های اعمال شده برعلیه ملت ایران برخلاف موازین بین المللی و بخاطر زورگویی آمریکا بوده است. ملت ایران در طول سالهای بعد از انقلاب مردانه در مقابل فشارهای آمریکا و اذنابش مقاومت کرده اند.
اگرچه ورود هواپیمای جدید به کشور امر مثبتی است. اما به نظر بنده حتی در صورت خوشحالی از این موضوع، نباید آنرا به صورت بارز و افراطی ظاهر کنیم، تا دشمنان گمان نکنند که تحریم های ظالمانه شان برای ما خیلی دردناک بوده که الان از برطرف شدن قسمت کوچکی از تحریم ها اینقدر ذوق زده ایم!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۱
۱
نویسنده نوشته منزلت کشور تحت الشعاع قرار گرفت--مگه شما منزلتی هم گذاشتین منزلتی کجا بود
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۱
۱
من كه خجالت كشيدم عين هواپيما نديده ها رفتن استقبال. اين همه خبرنگار مراسم و...... بايد طوري با اين اجنبيا رفتار كنيم كه اونا بيان التماس كنن نه ما .خلاصه با اين كار آبروريزي كرديد.همه هسته ايي رو داديد يه هواپيما خريديد باعث ايجاد اشتغال تو اون كشور شديد
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۱
۱
سایت هایی امثال صراط شیطان ازغصه دارنددق می کنندازگشایش های که برای کشورداردایجادمی شودزمان زنجانی برای شماها بهتربودچون ته کاسه ای به شما می رسید
سوخته
|
United States of America
|
۱۳:۵۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۲
۱
صراط جان اب رو بریز همون جا که میسوزه شماها بودید میگفتید این قرار داد روکاغذه بسوز
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۲
۱
خب البته کشته شدن 200 نفر 200 نفر تو صحراها و کوهها به علت سقوط یک روز در میان هواپیماها قطعا چیز مهمی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۱
۰
کشوری که اکثر مسئولینش به فکر جیبشون هستند و فساد بیداد میکنه و اکثرا در جایی که پست میگیرن تخصصی ندارن و با رابطه میان انتطار دارین اقتصاد کشورشون تولید کنندگان داخلیشون و یا نخبگانشون براشون مهمه؟بایدم با این چیزها خوشحال بشن
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
۱
۲
این حرکات عوام فریبانه ننگه چون جای جشن اینجا نبود.

متاسفم براتون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۲
۰
صراط ببخشيد، بيخشيد يعنى در بيشعورى لنگه نداريد بخدا ! تا الان كه نق ميزديد برجام هيچ ثمرى نداشت، تحريمها هيچكدوم برداشته نشد و.... بيچاره روحانى نميدونه به كدوم ساز شما برقصه خيلى بى معرفتيد به قرآن ! هواپيما نيارن يه چى ميگيد، بيارن چيز ديگه ، اصلاً معلوم هست چه مرگتونه ؟ برجام همينكه اجازه داد تا نفت رو هر چقدر بخوايم بفروشيم، پولهاى نفتى و غير نفتى رو آزاد كرد، ورود و خروج كشتى ها آزاد شد، حق غنى سازى برسميت شناخته شد، تحريم بانكها اكثرا برداشته شد و.. خودش كلى پيروزيه، اينقدر نمك به حروم نباشيد بابا، بريد از مسؤلين نظام - نه دولتى ها - بپرسيد چرا الان خيالشون راحته ؟ با چه معجزه اى ميتونستن شش تا تحريم سازمان ملل رو بى اثر كنند ؟! ديگه چه انتظارى ميتونيد از روحانى داشته باشيد مثلا اگر جليلى يا قاليباف بودند چه گلى ميزدند سر ملت ؟! غير از اين بود كه تحريمها ادامه پيدا كنه و مدام جنگ اعصاب داشته باشيم ؟ بابا بخدا ملت ديگه هوشيار شدن امكان نداره به اصول گرا جماعت راى بدن خصوصاً بعد از رحلت آيه الله هاشمى، بيخود آبروى خودتون رو نبريد، روحانى حريف قوى و قدريه عمراً بتونيد شكستش بديد
ممقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۱
۲
زمانی که احمدی نژاد به سفرهای استانی میرفت روزنامه شرق کاریکاتور توهین امیزی چاپ کرد که ملت ایران را گدا نشان می داد اتفاقا جا دارد الان به خودشان نشان دهید گه چقدر گدا ی واقعی ان هم در مقابل دشمنانی هستید که 99 درصد مجلسشان به تحریم 10ساله رای دادند اف بر شما و بر تدبیرتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
۰
۲
فناوری هسته ای رو که سالها براش زحمت کشیده شده بود با دستاهای خودمون نابود کردیم و جاش یه هواپیما گرفتیم این یعنی ابرو ریزی. فقط یه راه مونده یه بمب اتم ازمایش کنیم تا غرب و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس حساب کار دستشون بیاد و مجبور بشن با عزت و احترام با ایران عزیزمان برخود کنند و هرگز برای ما تعیین تکلیف نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
۰
۲
اخوندی و یارانش با کاراشون ابروی یک ملت را بردند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
۲
۰
تنگ ما صدا سیما
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۵
۱
۱
خدا میدونه الان که دارم این کامنتو میذارم دارم اشک میریزم
یعنی خدا میدونه اشک تو گلوم جمع شده و بغض تو چشام گیر کرده!!!!!!
با خودم فکر میکنم که خدایا یعنی میشه؟!!
یه هواپیما نشسته تو مملکتمون
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
خخخخخخخخ
سید حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
۱
۰
خدا وکیلی ، کاش شرکتهای هواپیمایی که انشاالله هواپیماهای نو رو دریافت کردند.این مخالفای نوسازی ناوگان هوایی رو تو هواپیماهای جدید راه ندن.
تا سی سال دیگه هم بنشوننشون تو قدیمیها ، تا رسیدن به مقصد آب و روغن لوزالمعده شون قاطی بشه .
بد بختها ، انگار نمیفهمین مساله جون مردمه ، نه پز دادن
اگه برا شما سوار هواپیما شدن ، نشون از تجددگرایی و غرب زدگی داره، برای بسیاری از مردم فقط وسیله سفر سریع ، یا سفرهای کاری یا تفریحی یا زیارتیه.
، فوتبالیستهای تیم مورد علاقه تون که هر هفته دوبار پرواز میکنن ، اگه همه یکجا سقوط کنن ، یقه کی رو میچسبین؟
اگر دوست مهندستون که ماهی یکبار میره عسلویه برا کاروبرمیگرده ، طوریش بشه خر کی رو میچسبین؟
اگر خانواده محترمتون قصد زیارت مشهد مقدس رو داشتن ، خدایی نکرده موتور هواپیما از کار بیوفته ، چه میکنید؟
اگر برادر تازه دامادتون برای ماه عسل خواستن تشریف بیارن تبریز، قدمشون رو تخم چشم ، اما اگه خدایی نکرده چرخ هواپیما باز نشد ، چه اتفاقی میوفته؟
چند تا حادثه دیگه باید ببینید تا این جهالت رو بذارین کنار؟
واقعا ذوق زدگی نداره؟ آیا این ذوق زدگی نداره که حداقل سیصد نفر از هموطنهاتون که تو این هواپیما نشستن ، احتمال از دست دادن جانشون کمتره؟
مگر برای شهادت 30 تن از آتشنشانهای رشیدمون عزادارنیستیم؟
چرا تا وقتی که اتفاقی نیوفتاده به فکر پیشگیری نباشیم.
اگر خدایی نکرده یه هواپیمای فرسوده سقوط بکنه ، جواب خانواده های داغداررو مخالفان خرید هواپیماهای نو میدن؟
سقوط هواپیما ، تصادف قطار ، نبودن دو تا هلیکوپتر برای اطفا حریق پلاسکو ، تصادفات جاده ای ناشی از لگنهای سایپا و ایرانخودرو و ...ناشی از نبودن روابطه ...شما اگه انقدر علاقه دارین که به خودکفایی برسین و کلا با دنیا رابطه نداشته باشین ، چرا تو غار زندگی نمیکنی؟ خودت شکار کن ، خودت بکار ، خودت بدوز
دنیا دنیای ارتباط و تعامله ، هر کشوری خودشو از ارتباطات دوستانه و پیشرفتهای دنیا کنار بکشه ، مثل کسی هست که زندگی اجتماعی رو ول کنه برگرده به غارنشینی.
شمایی که علاقه به قطع ارتباط با دنیا رودارین ، قبل از فکر به حال مملکت ،اول از خودتون شروع کنین و بعد اگر به نتایج ارزنده رسیدین ، برای ما هم نسخه بپیچین
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز