۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸

مرگبارترین تخلفات جاده‌ای کدامند؟

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، گفت: در طول ٩ ماهه سال جاری، ٥ تخلف در جاده های کشور رکورد زده اند و بیشتر از باقی تخلفات توسط پلیس راهور به ثبت رسیده اند.
کد خبر : ۳۴۳۸۲۹
صراط: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، گفت: در طول ٩ ماهه سال جاری، ٥ تخلف در جاده های کشور رکورد زده اند و بیشتر از باقی تخلفات توسط پلیس راهور به ثبت رسیده اند.

به گزارش مهر سرهنگ احمد کرمی اسد در پاسخ به این سئوال که چه تخلفاتی بیشترین فراوانی را در معابر برون شهری داشته اند، اظهارداشت: سرعت غیرمجاز، بیشترین فراوانی تخلف را در حوزه برون شهری داشته که متاسفانه عامل بسیاری از تصادفات مرگبار است. رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه رتبه دوم تخلفات برون شهری مربوط به نقص فنی خودروها بوده، افزود: استفاده نکردن از کمربند ایمنی هم در رتبه سوم تخلف راننده ها در جاده ها قرار دارد. وی ادامه داد: همراه نداشتن مدارک در رتبه چهارم تخلف های برون شهری است و جزو بیشترین تخلفاتی است که در جاده ها ماموران پلیس راهور با آنها برخورد کرده اند.

به گفته سرهنگ کرمی اسد، پنجمین تخلف راننده ها در جاده ها «سبقت غیرمجاز» است که بسیاری اوقات تصادفات جبران ناپذیر را رقم می زند.