۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

کوچ یک کشتی‌گیر دیگر به آذربایجان +عکس

یک کشتی‌گیر دیگر کشورمان که به دلیل دوپینگ ۲ سال محروم شده بود بعد از پایان محرومیتش در مسابقات قهرمانی آذربایجان به میدان رفت.
کد خبر : ۳۴۴۰۳۰
صراط: یک کشتی‌گیر دیگر کشورمان که به دلیل دوپینگ ۲ سال محروم شده بود بعد از پایان محرومیتش در مسابقات قهرمانی آذربایجان به میدان رفت.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور آذربایجان طی روزهای گذشته در باکو برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید از نکات جالب توجه این مسابقات حضور یک کشتی‌گیر دیگر در رشته فرنگی در این مسابقات بود که اتفاقا روی سکو هم رفت.

بابک دژبانی که در سال 2011 در مسابقات جوانان جهان در رومانی صاحب مدال نقره شده بود و بعد از آن بدلیل دوپینگ در آن مسابقات مدالش پس گرفته و 2 سال محروم شده بود در این رقابت‌ها در وزن 130 کیلوگرم به میدان رفت و موفق به کسب مدال برنز هم شد.

البته این در حالی است که آذربایجان کشتی‌گیر مطرحی همچون صباح شریعتی که مدال برنز المپیک را دارد، در اختیار گرفته است.

در سنگین‌وزن کشتی فرنگی اویان نظریانی که چند سال پیش به آذربایجان مهاجرت کرده بود، در غیاب صباح شریعتی، دارنده مدال برنز المپیک ریو، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 کوچ یک کشتی‌گیر دیگر به آذربایجان +عکس

سامان طهماسبی و صباح شریعتی از نفرات مطرحی هستند که با دوبنده آذربایجان در مسابقات بین‌المللی موفق به کسب مدال شده‌اند.

نادر مشروطه، مربی سازنده کشتی فرنگی اردبیل و مربی دژبانی در این خصوص به خبرگزاری فارس گفت: بابک چند جلسه‌ای است که در تمرینات غایب است و از چند روز پیش به دلیل فوت یکی از اقوامش به تمرینات نمی‌آمد. من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم و دقیقا نمی‌دانم در چه شرایطی است.