۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم +عکس

معتبرترین رسانه ورزشی هلند نام‌ ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار را در میان ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم اردویژه قرار داد.
کد خبر : ۳۴۴۰۴۴
صراط: معتبرترین رسانه ورزشی هلند نام‌ ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار را در میان ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم اردویژه قرار داد.

به گزارش تسنیم، مجله فوتبال اینترنشنال پس از پایان دیدارهای هفته هجدهم اردویژه در شب گذشته (یکشنبه) اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها و معرفی برترین ها کرد.

حکیم زیچ، مهاجم 22 ساله تیم آژاکس آمستردام با کسب امتیاز 7.5 عنوان برترین بازیکن برتر هفته هجدهم اردویژه هلند را از آن خود کرد. سباستین لارسون (هیرنوین)، الکساندر سورلوت (گرونیخن)، علیرضا جهانبخش (آلکمار) و میمو ماهی ( گرونیخن) بازیکنانی هستند که با امتیازهای مشابه 7.5 به همراه حکیم زیچ در جمع 5 بازیکن برتر هفته قرار گرفتند.

علیرضا جهانبخش و رضا قوچان‌نژاد، 2 ملی‌پوش ایرانی تیم‌های آلکمار و هیرنوین در دیدارهای هفته هجدهم اردویژه هلند برابر حریفان خود 2 گل به ثمر رساندند و نقش کلیدی در پیروزی تیم‌های خود داشتند. رضا قوچان‌نژاد از مجله فوتبال اینترنشنال نمره فنی خوب 6.5 را دریافت کرد.

در پایان هفته هجدهم اردویژه هلند تیم فاینورد با 45 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های آژاکس آمستردام و پی‌اس‌وی آیندهوون به ترتیب با امتیازهای 40 و 37 رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. هیرنوین 32 امتیازی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و آلکمار هم با 31 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم +عکس

جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم +عکس

جهانبخش در جمع ۵ بازیکن برتر هفته هجدهم +عکس
برچسب ها: جهانبخش هلند صراط