۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

اسامی ۳۶ حافظ ممتاز جدید کشور +جدول

۳۶ حافظ کل قرآن‌کریم در مرحله سوم یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفّاظ مدرک درجه ۲ «حافظ ممتاز» را دریافت کردند.
کد خبر : ۳۴۴۰۷۶
صراط: ۳۶ حافظ کل قرآن‌کریم در مرحله سوم یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفّاظ مدرک درجه ۲ «حافظ ممتاز» را دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، 36 حافظ کل قرآن‌کریم در مرحله سوم یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفّاظ، مدرک درجه 2 (حافظ ممتاز) را دریافت کردند.

اسامی برگزیدگان بدین شرح است:

آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن هر سال در 4 مرحله به همت سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.

بر اساس این آزمون، حائزان مدارک درجه 1، مدرکی معادل دکترا، درجه 2 حفظ، مدرک معادل فوق لیسانس، درجه 3 حفظ، مدرک معادل لیسانس، درجه 4، مدرک معادل فوق دیپلم و درجه 5 حفظ، مدرکی معادل دیپلم دریافت می‌کنند.

 یازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم از اوایل بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد.
در این مدت 6 هزار و 771 نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون‌ها اعلام کردند که از این تعداد 5 هزار و 377 نفر را بانوان و یک‌هزار و 394 را را آقایان تشکیل می‌دهند که با توجه به آمار بیش از 70 درصد از متقاضیان، بانوان هستند.
مرحله نخست این آزمون‌ها اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد و افرادی که حدنصاب نمره را کسب کردند به مرحله دوم این آزمون‌ها راه یافتند.
نتایج مرحله دوم یازدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مردک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم امروز 11 آبان‌ماه اعلام شد که بر اساس آن 66 نفر با کسب حد نصاب نمره به مرحله سوم این آزمون‌ها راه یافتند که نهایتاً 36 حافظ قرآن حائز دریافت مدرک (حافظ ممتاز) قرآن‌کریم شدند.

لازمه ورود برگزیدگان به مرحله چهارم یازدهمین دوره طرح اعطای مدرک به حفّاظ، احراز 10 سال تدریس مستمر است که بر این اساس، 25 نفر از حافظان ممتاز کشور مجوز ورود به مرحله چهارم یازدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ را کسب کردند.

برچسب ها: حافظ قرآن صراط