۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

اکبرپور: با اسم سامره بازی شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان استقلال گفت:‌ آنهایی که باید پیگیر اتفاقات آکادمی باشند در حال انجام این کار هستند.
کد خبر : ۳۴۴۰۹۷
صراط: سرمربی پیشین تیم فوتبال جوانان استقلال گفت:‌ آنهایی که باید پیگیر اتفاقات آکادمی باشند در حال انجام این کار هستند.

سیاوش اکبرپور در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه بعد از صحبت‌هایش پیرامون آکادمی باشگاه استقلال چه اتفاقاتی رخ داد و اینکه آیا کسی با او در مورد اظهاراتش تماس گرفت یا خیر، گفت: زیاد نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم، چون حرف‌هایم را همان زمان زده‌ام. فقط این را می‌دانم آنهایی که باید اتفاقات آکادمی را پیگیری کنند، در حال انجام این کار هستند.

وی با اشاره به اینکه علی سامره در برنامه 90 صحبت‌هایی را انجام داد و مدعی بود بی‌گناه است، افزود: تا آنجایی که می‌دانم علی سامره نیازی به گرفتن پول و این جور مسائل ندارد و اصلاً چنین کارهایی انجام نمی‌دهد. آنهایی که سامره را می‌شناسند، می‌دانند که اصلاً در وادی این مباحث نیست.

اکبرپور تأکید کرد: من چند بار با سامره صحبت کردم و یک بار هم نامه‌ای را به من نشان داد که قرار بود باشگاه بازیکنانی را بگیرد که با تزریق پول بتوانند به آکادمی کمک کنند، حتی متوجه شدم که سامره نزدیک به 30 میلیون تومان از جیب خود برای تیم امید هزینه کرد و درست نیست که حالا با اسم یک نفر بازی شود.