۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

درخواست از ناطق نوری/ حقوق 70ساله‌ها را به جوان‌ها بدهید

نایب‌ رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: بنده معتقدم حقوقی که به برخی از افراد 70 ساله در فدراسیون می‌دهند را باید به یک مربی جوان بدهند.
کد خبر : ۳۴۴۰۹۸
صراط: نایب‌ رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: بنده معتقدم حقوقی که به برخی از افراد 70 ساله در فدراسیون می‌دهند را باید به یک مربی جوان بدهند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با فارس، در مورد حضور مربی کوبایی در تیم ملی ایران، گفت: بنده مدتی را در سفر خارجی بودم و به همین دلیل هنوز با مربی جدید تیم ملی بوکس آشنا نشدم و هیچ اطلاعاتی از او ندارم. هفته آینده یک مسابقاتی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و بنده می‌روم تا ببینم او از لحاظ فنی چه کاره است.

وی در مورد حضور برخی از مربیان ناکامی‌ در کادر فنی تیم ملی، گفت: مسئولان فدراسیون باید یک مقدار روی برخی از مربیان حاضر در کادر فنی تیم ملی تجدیدنظر کنند. البته من شنیده ام علی مظاهری که از قهرمانان خوب و تحصیلکرده بوکس است به عرصه مربیگری پا گذاشته که این اتفاق بسیار خوبی است. همیشه گفته‌ام که باید جوانگرایی شود و این اتفاق خیلی خوب است. از او می‌توانند در بخش مربیگری استفاده کنند. مظاهری اگر یکسال در عرصه مربیگری تلاش کند قطعا به زودی می‌تواند همه فنون مربیگری را یاد بگیرد.

نایب‌ رئیس سابق تیم ملی بوکس در ادامه، عنوان کرد: اگر من می‌گویم باید در بوکس جوانگرایی شود دلیل بر این نیست که با شخص خاصی مشکل دارم. بنده معتقدم حقوقی که به برخی از افراد 70 ساله در فدراسیون می‌دهند را به یک مربی جوان بدهند هم زندگی او طبق روال پیش برود و هم اینکه یک جوان در فدراسیون بوکس فعالیت کند. بنده اگر مدام در صحبت‌هایم حرف از جوانگرایی می‌زنم این طور نیست که با ناطق نوری مشکل دارم.

مقصودی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: به نظرم نباید تیم ملی را زیر نظر مربی کوبایی بگذاریم بلکه باید مربیان را زیر نظر مربی کوبایی بگذاریم تا آنها تجربه کسب کنند. این بوکس با نفراتی فعلی درست شدنی نیست. یکسری بوکسور داریم که بارها در مسابقات آسیایی حضور داشتند و هیچ نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند؛ چرا که بوکس آنها به این صورت شکل گرفته و دیگر تغییر نمی‌کند. پس باید فدراسیون از مربی کوبایی جوانگرایی را بخواهد. فدراسیون باید 15 بازیکن جوان را زیر نظر مربی کوبایی بگذارد و به او فرصت بدهد و پس از پایان فرصت حداقل هشت مربی جوان از او تحویل بگیرد. یکسری‌ها هستند که زیاد در بوکس به درد نمی‌خورند. آنها از لحاظ سنی در جایگاهی قرار ندارند که بتوانند برای تیم ملی موفقیت کسب کنند.

نایب‌ رئیس سابق فدراسیون بوکس در ادامه در مورد دو ستاره بودن سرمربی کوبایی تیم ملی ایران، گفت: مربی دو ستاره کوبایی به نظرم با مربی دو ستاره ایران تفاوت زیادی دارد. هنوز او را ندیده‌ام و قطعا می‌روم تا ببینم که او چه کاره است. در واقع می‌خواهم بدانم که آیا چیزی برای گفتن دارد یا خیر. به هر حال فعلا باید به او فرصت بدهم و کسی در کار او دخالت نکند. باید برای او شرط بگذارند و از او کار بخواهند و نباید او اجازه بدهد بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته وارد تیم ملی شوند.