۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

مطالبه 12 هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت از بیمه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت در حال حاضر به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد در حالی که بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها مطالبه دارد.
کد خبر : ۳۴۴۱۹۰
 صراط: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت در حال حاضر به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد در حالی که بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها مطالبه دارد.

 به گزارش ایسنا، سید علی صدر السادات امروز (27 دی ماه) در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد طرح تحول سلامت رضایت مندی مردمی است، اظهارکرد: این طرح توفیقات زیادی داشته و خراسان جنوبی نیز یکی از استان‌های موفق در اجرای این طرح بوده است.

 وی افزود: نیروی انسانی مهمترین و اصلی ترین سرمایه وزارت بهداشت است که بدون این سرمایه هیچ اقداماتی به درستی انجام نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از اجرای پروژه‌های متعدد در حوزه بهداشت، درمان و آموزش در سطح استانها به همت نیروی انسانی این وزارت خبرداد و تصریح کرد: در صورت نبود نیروی کافی و انگیزه مورد نیاز هیچ کاری به نحو احسن انجام نخواهد شد.

صدرالسادات یادآور شد: در اجرای و ادامه طرح تحول سلامت سختی‌هایی وجود دارد که تلاش وزارت خانه در راستا رفع اشکالات و توسعه طرح است.

  وی با اشاره به اینکه موفقیت این طرح نیازمند همکاری کارکنان و کادر درمانی است بیان کرد: با توجه به اینکه پرنسل و نیروی انسانی باید انگیزه کافی برای خدمت رسانی داشته باشند متاسفانه تا کنون نتوانسته‌ایم شرایط شایسته ای برای پرنسل و نیروی انسانی خود فراهم کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر ضرورت توجه به بحث ورزش کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: موضوع ورزش کارکنان باید جزء وظایف سازمانی باشد، چرا که پرسنل وزارت بهداشت و درمان با روحیه و توان خود می توانند جوابگوی بهتر نیازهای مردم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت در حال حاضر به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارد در حالی که بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبه از بیمه‌ها دارد.