۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
علیرضا فرساد

خناسان چه کسانی هستند؟

کد خبر : ۳۴۴۲۵۴
صراط: پس از درگشت مرحوم حجت الاسلام شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی,مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود از خناسانی یاد کردند که همیشه به دنبال فاصله انداختن میان مرحوم رفسنجانی و مقام معظم رهبری بودند.آنچه که جالب است خناسان خود در شبکه های اجتماعی در این روزها فریاد میزنند که لعنت بر خناسان و بعضی ها نیز بنا به دلایلی نامعلوم سکوت را بر همه چیز ترجیح دادند.از این رو میخواهیم ببینیم خناس کیست...

مقام معظم رهبری(مدظله) همیشه بر نقش فتنه گران در سال 88 تاکیید داشتند و فرمودند:فتنه خط قرمز ماست.

خناس کسانی هستند که در شب درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی شعار برای سران فتنه سر میدهند.

خناس کسانی هستند که در روز تشییع پیکر آن مرحوم به جای بدرقه آن با اذکار الهی شعار دادن برای مطامع سیاسی شوم خود را بر همه چیز ترجیح میدهند و هاشمی را ابزاری برای منافع خود میدانند.

خناس کسانی هستند که با مشاوره های خود و فشار های گاه و بی گاه نگذاشتند هاشمی رفسنجانی فتنه را محکوم کند.

خناس آن دسته عمامه به سرهای بی بصیرتی اند که هنوز دهانهایشان برای محکومیت فتنه بسته است و برای حضور پیدا نکردن در مراسمات نه دی حاضرند به کره ماه هم سفر کنند تا در آن روز در مراسم محکومیت فتنه گران حاضر نباشند.

خناس جریانی است که یک روز برای هاشمی رفسنجانی کتاب عالیجناب سرخ پوش نوشت و آن را از هیچ جنایتی مبرا ندانست,اما همان که دید میتواند از حجت الاسلام هاشمی بهره برداری کند حامی و جان فدایی آن مرحوم خود را نشان داد تا به واسطه وی به اهداف شوم خود برسند

خناس کسانی هستند که مرحوم هاشمی رفسنجانی را تا جایی همراهی میکنند که مقام معظم رهبری در پیام خود میگویند حرکات آنها نتوانست رفاقت آن مرحوم با رهبری را به کلی بگسلد,یعنی گسل ایجاد شده اینقدر وسیع بوده است که رهبری از آن به کلی یاد میکنند.

خناس آن فتنه گرانی هستند که به دلیل رد صلاحیت های گسترده خود در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی ؛ فشار را بر مرحوم هاشمی زیاد کردند تا وی در مراسمی صلاحیت شورای نگهبان را زیر سوال ببرد.

خناس آن زنی هست که در مصاحبه تلفنی خود با رسانه های بیگانه از شدت اختلاف میان رهبری فرزانه انقلاب و مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی میگوید که رهبری فرزانه انقلاب فقط در زمان دکتر احمدی نژاد رهبر بوده است و از هیچ اهانتی به رهبری دریغ نمیکند.

خناس کسانی هستند که در روز تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی با دست علامت آزادی را نشان میدهند و بر طبل تفرقه محکم میکوبند,همان کسی که در ایام فتنه برای خوردن ساندویچ سری هم تجمع فتنه گران زده بود.

خناس کسانی هستند که با فساد های میلیاردی و مسائل اخلاقی و اقدام علیه امنیت ملی هاشمی رفسنجانی را در آزمایشی سخت قرار دادند و خناس تر از آنها کسانی هستند که وی را به حمایت از فاسد تشویق میکردند و فرزندان را برای او تبدیل به خط قرمز کرده بودند در صورتی که از نگاه رهبری خط قرمز فتنه است.

اگر بخواهیم خناسیت این اجنبی پرستان و گرگ صفتان را بگوییم که مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را پلی برای منافع و مطامع خود میدیدند میتوانیم یک کتاب با صد فصل متفاوت بنویسیم.

حرف آخر:
قسم یاد میکنم این خناسان حتی بر جنازه مرحوم هاشمی هم نماز نخواندند و موقع قرائت نماز میت هم به سردادن شعار برای اهداف شوم و دشمن شادکنشان مشغول بودند.
برچسب ها: صراط خناسان هاشمی