۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

آخرین وضعیت پرونده تخلف کارمندان اداره کل بنیاد مسکن

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با توجه به اینکه میزان دقیق اختلاس و خسارت به بیت‎المال هنوز مشخص نشده پرونده هنوز در مرحله کارشناسی است.
کد خبر : ۳۴۴۳۲۲
صراط: حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با توجه به اینکه میزان دقیق اختلاس و خسارت به بیت‎المال هنوز مشخص نشده پرونده هنوز در مرحله کارشناسی است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده تخلف دو نفر از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: با توجه به اینکه میزان دقیق اختلاس و خسارت به بیت‎المال هنوز مشخص نشده پرونده در مرحله کارشناسی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه مشخص شد مقدار وجوهی که این افراد از طریق غیرقانونی و با سواستفاده از اموال دولتی به دست آورده اند چه میزان بوده است، پرونده مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد.

در همین زمینه: 2 نفر از کارمندان اداره کل بنیاد مسکن قزوین دستگیر شدند.

پیش از این در اواسط آذر ماه سال جاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: این کارمندان متخلف با تصرف غیرقانونی دستگاه‌ها و ماشین آلات بنیاد مسکن که در اختیار داشتند با پیمانکاران قرارداد منعقد می‌کردند و وجوه دریافتی را به حساب اداره واریز نمی‌کردند که شناسایی و تخلف آنها محرز شد.