۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

بازیگران «گمشدگان» مشخص شدند

با قطعی شدن حضور سری اول بازیگران،تصویربرداری مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر : ۳۴۴۳۳۹
صراط: با قطعی شدن حضور سری اول بازیگران،تصویربرداری مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، اولین و یکی از مهمترین لوکیشن‌های سریال گمشدگان که یک خانه قدیمی است تا چند روز آینده آماده شده و فیلمبرداری در این لوکیشن آغاز خواهد شد.

تاکنون حضور بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، علی استادی، حسین سلیمانی، کتانه افشاری‌نژاد… و ترلان پروانه در این مجموعه به عنوان بازیگر قطعی شده و قرار است در اولین لوکیشن سریال که یک خانه قدیمی است جلوی دوربین بروند.

ترلان پروانه بازیگر جوان در این مجموعه نقش خاص و متفاوتی را ایفا می‌کند.

همچنین حضور بازیگران مطرح و سرشناس دیگری نیز قطعی شده که در جریان ساخت سریال به این مجموعه اضافه خواهند شد.

مجموعه تلویزیونی گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر قصه متفاوتی را روایت می‌کند که به معضل اعتیاد و تاثیرات مخرب آن بر خانواده می‌پردازد.

عوامل سریال گمشدگان عبارتند از:

کارگردان: رضاکریمی، نویسندگان‌: رضامقصودی‌ و احسان‌جوانمرد، مدیرفیلم‌برداری: ابراهیم اشرفی، مدیر تولید:مهدی رجبی، دستیاراول کارگردان:عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی:محمد رسولی‌واشقانی، صدابردار:رضا کنشلو، منشی صحنه:محسن بهاری، مدیر تدارکات:روح‌الله رهبری،دستیارکارگردان: سعید سیری،تدارکات:مهدی رهبری، عکاس:علی حمیدنژاد، دستیارصحنه: حمید نظیفی، دستیارلباس: نیسا نادری، دستیار برنامه‌ریز: مریم‌‌ اورکی، امورمالی: سیدمصطفی حسنی، مشاور امور رسانه‌ای: علی‌زادمهر، تهیه کننده: علی حجازی مهر، محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما. کانال تلگرام و اینستاگرام سریال به‌آدرس @gomshodeganseries در دسترس است.