۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

ناظم‌الشریعه: قراردادم مشروط نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از امضای قرارداد بدون شرط تا جام جهانی 2020 خبر داد.
کد خبر : ۳۴۴۴۰۸
صراط: سیدمحمد ناظم‌الشریعه با حضور در فدراسیون فوتبال و مذاکره با علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال، قرارداد خود را به عنوان سرمربی با تیم ملی فوتسال امضا کرد.

به گزارش ایسنا، وی موفق شده بود ایران را در جام جهانی به مقام سومی برساند اما قرارداد وی به دلیل بحث بر سر مسائل مالی و مواردی چون اردوی تدارکاتی و امکانات با تاخیر چهار ماهه امضا شد.

ناظم‌الشریعه در گفتگو با ایسنا با تایید خبر فوق، اظهار کرد: قراردادم تا جام جهانی 2020 بوده و مشروط نیست. ما باید خوب کار کنیم و این برای تیم سوم جهان انتظار بجایی است. امروز همچنین در مورد آنالیز آنلاین تمرین و بازی‌ها با کفاشیان صحبت کردم و قرار شد فردا در این مورد با عباس ترابیان جلسه‌ای داشته باشم.

وی در مورد اضافه شدن مربی خارجی به کادرفنی تیم ملی، توضیح داد: به دنبال یک مدرس بدنساز هستم تا هم به تیم ملی و هم به کشور کمک کرده و سطح دانش بدنسازی تیم‌ها را بالا ببرد چون اگر وضعیت بازیکنان در لیگ بهبود یابد در تیم ملی نیز وضعیت‌مان بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد امضا نشدن قرارداد صانعی، تصریح کرد: علی صانعی سرمربی تیم ملی امید و مدیر فنی بزرگسالان است و مشکلd در قراردادش نیست اما امروز چون باید در تمرین حاضر می‌شد نتوانست قراردادش را امضا کند.

وی در پایان از افزایش مبلغ قرارداد خود نسبت به قبل از جام جهانی خبر داد و گفت: از ابتدا به دنبال افزایش مبلغ نبودم و بحثم بر سر حفظ شخصیت سرمربی تیم ملی بود با این حال فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد را نسبت به قبل از جام جهانی افزایش داد.