۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

برانکو: دهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ را می‌خواهم

سرمربی پرسپولیس در گفتگو با یک سایت کروات درباره موضوعاتی صحبت کرد و از قهرمانی پرسپولیس به عنوان یک اولویت در این فصل یاد کرد.
کد خبر : ۳۴۴۴۱۳
صراط: سرمربی پرسپولیس در گفتگو با یک سایت کروات درباره موضوعاتی صحبت کرد و از قهرمانی پرسپولیس به عنوان یک اولویت در این فصل یاد کرد.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با سایت کروات پورتال درباره حضور در پرسپولیس، گفت: پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران است و ۹ قهرمانی در لیگ برتر دارد. ما تلاش می‌کنیم دهمین قهرمانی در لیگ برتر را نیز کسب کنیم. فصل گذشته تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش رفتیم و با تیم قهرمان هم‌امتیاز بودیم اما متاسفانه به دلیل تفاضل گل کمتر از رسیدن به قهرمانی باز ماندیم. امسال قوانین را عوض کردند و تیمی قهرمان می‌شود که بازی رو در رو را بتواند برده باشد و بهتر عمل کرده باشد. رقیب جدی ما برای قهرمانی تراکتورسازی است که در بازی رفت در تبریز به تساوی رسیدیم و اکنون امیدواریم در بازی برگشت در تهران بتوانیم این تیم را شکست دهیم و شرایط بهتری کسب کنیم.

وی در ادامه درباره حضور مربیان کروات در نقاط مختلف جهان، گفت: خوشبختانه مربیان کروات شرایط خوبی در جهان دارند. برای مثال در خاورمیانه مربیان کروات در کنار مربیان پرتغالی و اسپانیایی حضور فعالی دارند. البته طبق قانون ایران برای بازیکنان محدودیت وجود دارد و ما می‌توانیم از سه بازیکن خارجی و یک آسیایی در ترکیب‌مان استفاده کنیم که الان دو بازیکن اوکراینی و یک بازیکن کروات در اختیار داریم.

سرمربی پرسپولیس که قبلا در لیگ چین مربیگری کرده درباره پول‌های نجومی در این لیگ، گفت: سال ۲۰۱۱ که در چین بودم بسکتبال ورزش اول آنها بود چرا که در NBA بازیکن داشتند اما الان سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال صورت گرفته و نمی‌دانم این سرمایه‌گذاری به سود فوتبال چین خواهد بود یا خیر.

وی در پایان گفت: افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی به ۴۸ تیم ممکن است کیفیت این رقابت‌ها را کاهش دهد و حساسیت و طراوت همیشگی را از بین ببرد اما در عین حال کشورهایی که شانس کمی برای حضور در جام جهانی داشتند می‌توانند به رویای حضور در این رقابت‌ها جامه عمل بپوشانند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز