۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
رئیس دفتر تولیت حرم امام (ره):

برگزاری مراسم دهه فجر نیت‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

رئیس دفتر تولیت حرم امام (ره) گفت: برگزاری مراسم‌ دهه فجر ضمن به جلوگیری از نقشه شوم دشمن می‌انجامد.
کد خبر : ۳۴۴۴۲۳
صراط: رئیس دفتر تولیت حرم امام (ره) گفت: برگزاری مراسم‌ دهه فجر ضمن به جلوگیری از نقشه شوم دشمن می‌انجامد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی جوادی راد در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، ضمن اشاره به فعالیت‌های ۳۷ ساله نهادها و ارگان‌های مختلف در برگزاری دهه فجر، گفت: برگزاری این دهه به زنده نگاه داشتن آرمان‌های امام و انقلاب و تداوم بیعت مردم با رهبری می‌انجامد.

وی افزود: نسل‌های دوم و سوم انقلاب با وجود ابزارهای مختلف و نوین اطلاع‌رسانی، هنوز اطلاعات دقیقی از شکل‌گیری بزرگ‌ترین نهضت قرن که به رهبری امام خمینی (ره) صورت گرفت، ندارند و این وظیفه مسؤلان و مدیران کشور را سنگین‌تر می‌کند.

از این رو، برگزاری این‌گونه مراسم‌ها ضمن آشناتر کردن نسل‌های جدید انقلاب به فرهنگ و علت نهضت امام (ره)، به جلوگیری از نقشه شوم دشمن در القاء کردن نیت‌های شوم آنان توسط رسانه‌های معاند نظام می‌انجامد.

جوادی راد با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: آیت‌الله هاشمی در طول زندگی، آبروی خود را صرف امام، انقلاب، اسلام و رهبری کرد و فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبری درباره وی، مؤید این نکته است که آیت‌الله هاشمی به دلیل همین از خودگذشتگی‌ها، جایگاه ویژه‌ای در انقلاب ما دارد.

 در ادامه این جلسه، نصرت‌الله لطفی قائم مقام جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت ایام دهه فجر، گفت: اصلی‌ترین مراسم دهه فجر ، سالروز ورود امام (ره) به کشور خواهد بود که در حرم امام (ره) به سنت هر ساله برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به همزمان بودن مراسم ۲۲ بهمن با ایام فاطمیه گفت: مراسم ویژه امسال با توجه به ایام فاطمیه، رنگ‌وبوی معنوی‌تری به خود می‌گیرد.