۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

اظهارات منصوریان بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید.
کد خبر : ۳۴۴۴۴۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید.

به گزارش فارس، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: می‌توانستیم راحت برنده بازی شویم. حریف چهار بار هم 6 قدم ما را ندید. اشتباه فردی به ما آسیب زد. در جریان بازی می‌توانستیم برنده شویم. حتی می‌توانستیم مساوی شویم، از عملکرد تیمم راضی نیستم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه شما در استقلال جوانگرایی کردید اما از سوی دیگر جباروف را گرفتید و آندو را هم آوردید از سوی دیگر شب گذشته در برنامه 90 شاهد بودیم که یک ساعت فضا در اختیار سرمربی حریف شما قرار گرفت اما در زمان فتح الله زاده این اتفاقات نمی افتاد، عنوان کرد: شما خودتان بریدید و دوختید و نقد کردید. از عادل فردوسی‌پور می‌خواهم صحبت‌های شما را گوش کند. شما 3 نفر را به ترکیب ما اضافه و یک نفر را کم کردید و فضای رسانه‌ای ما را زیرسوال بردید، اولین بار است که شما را می‌بینم و احساس می‌کنم هدف خاصی را دنبال می‌کنید.

منصوریان در مورد اینکه علت اصلی باخت شما چه بود، گفت: هیچ دلیل خاصی وجود ندارد. یک گل‌مان از روی ضربه کاشته بود و در گل دوم پادوانی توپ را لو داد. چنین اشتباهی از یک بازیکن بزرگ و باتجربه نمی‌تواند قابل قبول باشد. در مجموع به بازی برگشتیم و حتی می‌توانستیم مساوی شویم، اما تیم جوان این مشکلات را هم دارد.

 علیرضا منصوریان در ادامه نشست خبری خود اظهار داشت: اینکه بخواهیم هوادار را کنار بگذاریم یک کار منسوخ شده است، اگر ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند می‌توانیم بگوییم کدامیک از آنها هوادار ما هستند، امکان دارد ۵۰ نفر در گوشه‌ای از ورزشگاه بنشینند و ناسزا بگویند که من این کار را نمی‌پسندم، هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا لذت ببرند.

وی ادامه داد: هواداران حامی تیم جوان شده استقلال هستند، ۲ بار ما را تنبیه کردند و سئوال من این است که آیا با همه این کار را می‌کنند؟