۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

سرنوشت خودروی آمریکایی در کرج چه شد

خبر کشف یک خودروی آمریکایی در کرج که دو ماه قبل منتشر شد، پرسش‌هایی درباره سرنوشت آن مطرح کرده است.
کد خبر : ۳۴۴۵۰۳
صراط: خبر کشف یک خودروی آمریکایی در کرج که دو ماه قبل منتشر شد، پرسش‌هایی درباره سرنوشت آن مطرح کرده است.

به گزارش فارس از کرج، آبان ماه امسال و زمانی که ماموران نیروی انتظامی و ماموران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز برای بررسی گزارش‌هایی مربوط به دپوی مقادیری کالای قاچاق با حکم قضایی وارد یک منزل مسکونی شدند، در کنار کشف کالاهای قاچاق، با یک خودرو لوکس آمریکایی نیز روبرو گردیدند.

بلافاصله ماموران پلیس به استعلام خودروی فوق که یک دستگاه شورلت آمریکایی بود، متوجه اشکالات قانونی ورود خودرو شده و اقدامات لازم برای توقیف آن را انجام داده‌اند.

حال پس از حدود دو ماه، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز سرنوشت این پرونده را تشریح کرده است.

علی‌اکبر مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از کشف و ضبط خودروی فوق، اقدامات لازم برای استعلام‌های قانونی انجام شد، چرا که خودرو دارای پلاک مناطق آزاد بود.

وی افزود: در استعلام‌های صورت گرفته، مشخص گردید که مجوز تردد و حضور این خودرو در مناطق آزاد در تیر ماه سال جاری به پایان رسیده و حضور این خودرو در کرج غیرقانونی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: در تحقیقات بیشتر مشخص گردید که این خودرو یک سال قبل به کرج منتقل شده و در یک ساختمان مسکونی قرار داده شده و به همین دلیل پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی در این زمینه گشوده شد.

مختاری گفت: در حکم اولیه برای این پرونده مقرر گردید که خودروی لوکس فوق به نفع دولت ضبط و جریمه‌ای بالغ بر 650 میلیون تومان نیز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اینکه آیا متهمان نیز دستگیر شده‌اند، بیان داشت: این پرونده دو متهم دارد که یکی ساکن خارج از کشور بوده و وی به کشور احضار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: همچنین یک متهم دیگر نیز وجود دارد که به پرداخت رشوه متهم بوده و وی برای تحقیقات بیشتر و صدور حکم نهایی تحویل مراجع قضایی در کرج شده است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز