۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

محمد دایی: داور پنالتی تیم نفت را نگرفت

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می توانستیم در دیدار مقابل سپاهان برنده باشیم به این دلیل که پیش از دریافت گل دوم داور یک صحنه پنالتی برای ما نگرفت.
کد خبر : ۳۴۴۶۳۴
صراط: مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: می توانستیم در دیدار مقابل سپاهان برنده باشیم به این دلیل که پیش از دریافت گل دوم داور یک صحنه پنالتی برای ما نگرفت.

 به گزارش مهر، محمد دایی عصر چهارشنبه، در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و هواداران از بازی دو تیم لذت بردند. می توانستیم برنده این دیدار باشیم، اما دیگر خسته شدیم.

در صحنه‌ای که ما می توانستیم از تیم حریف پیش بیفتیم داور برای ما پنالتی نگرفت و پس از آن گل دریافت کردیم.

 وی افزود: حرف هایمان به دیوار می خورد و کسی فریاد ما را نمی شنود. مطمئن باشید این مسائل که گریبان ما را گرفته گریبان دیگر تیم ها را نیز میگیرد.

 هر جور دلشان می خواهد داوری می کنند، البته من ظرف داوری را تنها با قضاوت در زمین نمی بینم. برای داوری خوب داور باید قوی باشد جو استادیوم مناسب باشد و چیدمان داوری به درستی صورت گیرد. مربی تیم نفت ادامه داد: برای هر کس عزیزترین افراد خانواده اش هستند و زمانی که به داور فحاشی می شود فشار بر روی داور نیز افزایش می یابد. مقصر تنها داور نیست و کل فوتبال ما مقصر هستند.

داوران برای تیم های پرطرفدار مانند پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و استقلال به خوبی سوت می زنند. تیم ما طرفدار ندارد و کل اعضای تیم از مربی، بازیکن گرفته تا کادر مدیریت ۴۰ نفر می‌شوند و ما با این تعداد به هر کجا که می رویم باید با همه عوامل بجنگیم. دایی تصریح کرد: به طور قطع داور از ۴۰ نفر حمایت نمی کند.

 سه بازی مقابل استقلال انجام دادیم که در بازی نخست دو پنالتی و یک اخراج برای ما گرفته نشد در بازی دوم گل آفساید حریف گل اعلام شد و در بازی سوم با خطای اشتباهی که داور گرفت، تیم ما بازی را واگذار کرد. وی تاکید کرد: چرا ما همانند دیگر تیم ها نیستیم و داور برای ما پنالتی نمی گیرد.

امیدوارم روزی برسد که با همه تیم ها یکسان برخورد شده و جلوی این ناهنجاری ها گرفته شود. مربی تیم نفت با اشاره به اعتراض هواداران تیم سپاهان به نفتی ها بیان کرد: واقعا متاسفم هواداران زمانی که تیمشان می بازد اعتراض می کنند و زمانی هم که همچون امروز با برد بازی را پشت سر گذاشتند، باز هم به ما اعتراض کردند.

 به ما می گویند مافیا مگر یک نفر می تواند مافیای فوتبال باشد. مافیا دسته دسته هستند و همان کسانی هستند که به راحتی محروم می کنند.

دایی افزود: اگر دوست دارید تیم های پرطرفدار قهرمان بشوند که به دیگر تیم ها بگویید پی کارشان بروند. مشکل ما از بالا تا پایین فوتبال است. وی ادامه داد: بنده تنها درباره این دیدار صحبت نمی کنم زمانی که سپاهان را در جام حذفی بردیم و به فینال رفتیم شمشیرها بر علیه ما از رو بسته شد.

تیم هایی که پول و زور دارند، کار خودشان را پیشه دارند. مربی تیم نفت تصریح کرد: ۹۹.۹ درصد هواداران انسان های شریفی هستند در بازی گذشته مقابل استقلال هم موافق برگزاری بازی بدون هوادار نبودیم، اما برخی به جای اینکه ۳۰ هزار هوادار را محروم کنند ۵ الی ۶ نفر کسانی که به سکوها جو می دهند را شناسایی کنند.
برچسب ها: تیم نفت صراط داور
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز