۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

ماجرای قرارداد 130میلیونی قمی ها با بهداد! +عکس

باشگاه یاسین پیشرو قم ؛ قرارداد داخلی سلیمی را که آدرس منزل و تلفن خانه او در آن قید شده بوده، در یکی از خبرگزاری ها انتشار داده و با این حرکت امنیت این وزنه بردار معروف و خانواده اش را به خطر انداخته است.
کد خبر : ۳۴۴۶۵۹
صراط: انتشار متن قرارداد «بهداد سلیمی» با باشگاه «یاسین پیشرو قم» در فضای مجازی صدای قهرمان المپیک و جهان را در آورد و مدیر عامل باشگاه نیز انتساب انتشار قرارداد قهرمان جهان به این باشگاه را رد می کند!

به گزارش تابناک ورزشی، آنگونه که «علی رحمانی» مدیر عامل یاسین پیشرو ادعا می کند، انتشار قرارداد بهداد سلیمی ابتدا ساعت 11 صبح دوشنبه در یک سایت مازندرانی انجام می شود و به سرعت در شبکه های مجازی گسترش می یابد و یک پایگاه اطلاع رسانی معتبر ورزشی نیز به آن می پردازد.یاسین پیشرو قم در انتشار متن این قرارداد در فضای مجازی نقشی نداشته است.

بهداد سلیمی قهرمان المپیک و جهان که از انتشار این قرارداد در فضای مجازی ناراحت است، می گوید: انتشار اطلاعات شخصی من که در این قرارداد وجود دارد، امنیت من و خانواده ام را به خطر انداخته است.

ماجرای قرارداد جنجالی130میلیونی قمی ها با بهداد!

او در واکنش به انتشار عمومی این قرارداد ،در نامه ای به «علی مرادی» رئیس فدراسیون وزنه برداری شکایت برد و از او خواست از طریق مراجع قانونی به این موضوع رسیدگی شود.
سلیمی در نامه خود نوشت: از باشگاه یاسین پیشرو قم بابت اینکه با مجوز قانونی این باشگاه قرارداد داخلی اینجانب را که آدرس منزل و تلفن خانه ام در آن بوده در یکی از خبرگزاری ها انتشار داده اند و با این حرکت غیراخلاقی امنیت من و خانواده ام را به خطر انداخته اند، شکایت دارم.

وی خواستار آن شد تا بررسی همه جانبه مسبب این ماجرا پاسخگوی حرکت غیراخلاقی خود باشد.
قهرمان جهان و المپیک در نامه خود نوشت: باشگاه یاسین پیشرو خلاف ادعایی که آن را رسانه ای کرده، تاکنون 30 درصد باقیمانده قرارداد را پرداخت نکرده و بجای اینکه دین خود را به قهرمانان ملی کشور ادا کند، به دروغ در رسانه ها اعلام کرده که همه مبلغ قرارداد را پرداخت کرده است.

مدیر عامل باشگاه یاسین پیشرو قم هم اینطور توضیح می دهد که سال گذشته و پس از اعلام فدراسیون وزنه برداری برای رقابت های لیگ، بهداد سلیمی، حسین توکلی سرمربی وقت تیم ملی و یوسف کرمی قهرمان تکواندو به دفتر من آمدند و اعلام کردند که سلیمی در تیمی حضور ندارد. توکلی پیشنهاد تشکیل یک تیم را در لیگ برتر برای حضور ورزشکاران المپیکی و کمک به آنان ارایه داد و اعلام کرد که این تیم 100 درصد در لیگ سال 94 قهرمان خواهد شد.

رحمانی با اشاره به اینکه حسین توکلی در سال گذشته هیچ مبلغی از این باشگاه دریافت نکرد، یادآور شد: توکلی در آن موقع که سرمربی تیم ملی وزنه برداری بود، اعلام کرد که اگر این تیم قهرمان لیگ نشد، هیچ مبلغی به بازیکنان پرداخت نشود. قرارداد همه بازیکنان با اثر انگشت و امضا موجود است . ما از راه تیم داری هیچگونه درآمدی نداریم و حتی با قهرمانی یاسین پیشرو قم نیز چیزی به ما نمی دادند، همانطور که با نایب قهرمانی در لیگ وزنه برداری چیزی به ما تعلق نگرفت.

ماجرای قرارداد 130میلیونی قمی ها با بهداد! +عکس

وی ادامه داد: بهداد سلیمی در هفته اول لیگ در رکوردگیری برای تیم ملی وزنه زد که برای لیگ نیز محاسبه شد، اما در هفته دوم، وی مصدوم شد و دیگر نتوانست در لیگ حضور یابد. در عین حال باشگاه این قهرمان ارزشمند را به صورت ویژه مورد توجه قرار داد و به سایر بازیکنان اعلام کرد اگر تیم قهرمان نشود 50 درصد از قراردادها کم می شود و 20 درصد قراردادها در پنج هفته لیگ و در صورت حضور به بازیکنان پرداخت می شد که این موارد در مورد بهداد سلیمی اعمال نشد.

وی با اشاره به قرارداد 700 میلیون ریالی بهداد سلیمی در لیگ سال 93 با ذوب آهن، گفت: در لیگ سال 94 با وی قرارداد یک میلیارد و 300 میلیون ریالی بسته شد و همان ابتدا 50 درصد قرارداد به وی پرداخت شد و 30 درصد نیز در مرحله دوم پرداخت شد و مقرر شد تا 20 درصد مابقی نیز پس از حضور تیم یاسین پیشرو در جام باشگاه های آسیا پرداخت شود که یاسین پیشرو در این رقابت ها حضور نیافت.