۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱

خودسوزی یک نانوا به دلیل 'بدهی' در اردبیل

اوایل هفته جاری، یک نانوا مقابل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اقدام به خودسوزی کرد. دلیل این خودسوزی، ناتوانی در پرداخت بدهی ها عنوان شده است.
کد خبر : ۳۴۴۶۸۹
صراط - اوایل هفته جاری، یک نانوا مقابل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اقدام به خودسوزی کرد. دلیل این خودسوزی، ناتوانی در پرداخت بدهی ها عنوان شده است.

به گزارش ایلنا، اوایل هفته جاری یک نانوای اردبیلی مقابل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، اقدام به خودسوزی کرد. این نانوا پس از خودسوزی که منجر به سوختگی 60 درصدی شد به یکی از بیمارستانه‌های تبریز منتقل شد.

شنیده‌ها حاکی از این است که فرد مورد نظرکه احمد ارشدی نام داشته است، در بیمارستان فوت کرده است.

علت اصلی وقوع این خودسوزی مشخص نیست. منابع خبری ایلنا می‌گویند به یکی از بانک های خصوصی مقروض بوده است و به دلیل این بدهی و همچنین بدهی جداگانه دیگری که به اداره غله داشته است، نتوانسته آرد مورد نیاز خود را تحویل بگیرد.

 او بارها به اداره صنعت و معدن اردبیل مراجعه می‌کند اما خبری از تحویل آرد نمی شود؛ تا این که یک روز خودش را در روز روشن، مقابل چشم مردم و کارمندان اداره صنعت و معدن اردبیل به آتش می‌کشد.

در همین رابطه، چند نوبت با اداره صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تماس برقرار شد اما مسئولان این سازمان از ارائه توضیحات  به خبرنگار ایلنا خودداری کردند.