۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

اعزام آتش‌نشانان کرج به تهران/اورژانس البرز آماده‌باش است

از سوی استان البرز ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۱ نیروی آتش‌نشانی با ۴ دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات فنی امدادی به تهران در پی آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعزام شدند.
کد خبر : ۳۴۴۸۴۱
صراط: از سوی استان البرز ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۱ نیروی آتش‌نشانی با ۴ دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات فنی امدادی به تهران در پی آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی استان البرز، در پی وقوع آتش‌سوزی مهیب در ساختمان پلاسکوی تهران، مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز به حالت آماده باش است.

این مرکز تعداد 5 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در منتهی الیه محدوده عملیاتی اورژانس البرز در بزرگراه کرج ـ تهران مستقر و بالگرد هوایی اورژانس در صورت نیاز آماده امدادرسانی است.

از سوی این مرکز تمام امکانات و نیروی انسانی مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز آماده خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو در تهران است.

همچنین به دنبال این حادثه، در پی درخواست کمک شهرداری تهران و با هماهنگی وزارت کشور 21 نیروی آتش‌نشانی با 4 دستگاه خودرو امدادی و تجهیزات فنی امدادی عازم محل حادثه شده و در صورت نیاز این سازمان آمادگی اعزام امکانات و تجهیزات بیشتر به محل حادثه را دارد.