۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

پیام لاریجانی در پی حادثه ساختمان پلاسکو

شهامت و فداکاری آتش‌نشانان در عملیات امداد و نجات، دل و جان هر انسانی را به تحسین و ستایش معطوف می‌سازد
کد خبر : ۳۴۴۸۸۵
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، سانحه ناگوار آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران را به خانواده جان‌باختگان این حادثه غمبار تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه غمبار آتش‌سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو در تهران که باعث بروز خسارات، مصدومیت جمعی از  مردم  و نیروهای امدادرسان و شهادت مأموران فداکار شد موجب تأسف و تأثر گردید.

شهامت و فداکاری آتش‌نشانان که در عملیات امداد و نجات مردم، خود را در معرض خطر قرار دادند و با فداکاری و رشادت و از جان گذشتگی تلاشی جانانه از خود نشان دادند، دل و جان هر انسانی را به تحسین و ستایش معطوف می‌سازد.

فرزندان شجاع و دلاور ملت در این حماسه به نبرد با آتش رفتند و به‌طور یقین نام و آوازه آنان تا ابد در تاریخ این ملت جاودان خواهد ماند.
ضرورت دارد ستاد بحران و نیروهای امداد رسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت خسارت دیدگان، مصدومان و جان‌باختگان اقدام کنند و  کلیه دستگاههای امدادی، انتظامی و خدمات شهری موظفند تا برقراری شرایط عادی در محل حادثه به انجام وظایف اقدام کنند.

این‌جانب ضمن عرض  تسلیت شهادت مأموران افتخارآفرین و فداکار آتش‌نشانی را به ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان و آرزوی سلامتی مصدومان امیدوارم شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی