۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

پيام رهبر انقلاب را مصادره نكنيد

کد خبر : ۳۴۴۹۸۵
رونوشت : کانال تلگرامی صراط نیوز ‏@seratnews_ir در مطلبی به قلم عليرضا مدني نوشت:

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب با پیامی دلسوزانه اولویت فعلی در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو را نجاتِ جان گرفتار شدگان عنوان کرده‌اند، برخی از هم‌اکنون به سوءاستفاده سیاسی از این پیام روی آورده اند.
بی‌تردید رهبر انقلاب به عنوان سکاندار انقلاب و با بیش از شش دهه فعالیت موثر سیاسی و قریب سه دهه مدیریت جامع بر کشور عزیزمان، قطعا در نگاه و بیان مسائل مختلف نگاهی جامع دارند.
فی المثل در خصوص پیامی که معظم له درباره تسریع در امدادرسانی به نهادها و دستگاه های امدادی صادر کردند، منظور ایشان تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش دستگاه هایی است که یک روز و نیم مشغول خدمت رسانی به آتش نشانان ، هموطنان عزيز و درگير عمليات جستجو بوده‌اند.
ارتش جمهوری اسلامی، نهادهاي امنيتي، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، راهور ناجا، آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران، بیمارستان‌های اطراف حادثه، پزشکی قانونی، سازمان انتقال خون، ، وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، و بسیاری از نهادهای دیگر همگی مخاطب پیام رهبری بوده‌اند.

اینکه برخی از افراد با جو سازي، فقط خودشان را مخاطب پیام دلسوزانه و پدرانه رهبری عزیز بدانند، چیزی جز سوءاستفاده سیاسی در این شرایط دلخراش نیست.
#خداوند_كمك_فرمايد_انشاءالله


#شوي_تبليغاتي
#كاسبي_بحران
#انتخابات
#جان_مردم_ارزش_دارد
#كانديداي_هميشگي