۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

پیغام خصوصی آتش‌نشانان به رهبر انقلاب

جت‌‌الاسلام سیدرضا تقوی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عیادت آتش‌نشانان که بیمارستان بستری بودند، رفته بود از پیغام خصوصی آتش‌نشانان به رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر : ۳۴۵۱۲۲
صراط: جت‌‌الاسلام سیدرضا تقوی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عیادت آتش‌نشانان که بیمارستان بستری بودند، رفته بود از پیغام خصوصی آتش‌نشانان به رهبر معظم انقلاب خبر داد.

حجت‌‌الاسلام سیدرضا تقوی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عیادت آتش‌نشانان که بیمارستان بستری بودند، رفته بود در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: حضرت آقا فرمودند که به نمایندگی از ایشان به عیادت آتش‌نشانان بروم؛ ایشان گفتند به تک‌تک آتش‌نشانان عزیز سلام رسانده و ضمن تشکر، ابراز همدردی معظم‌له را به آنها ابلاغ کنم.

وی گفت: بنده از آتش‌نشانانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند عیادت کرده و پیغام مقام معظم رهبری را به ایشان رساندم؛ آتش‌نشانان نیز که به دلیل شهادت برخی همکارانشان وضعیت روحی خوبی نداشتند، ضمن تشکر از پیگیری‌ها و پیغام خاص رهبر معظم انقلاب، گفتند به نمایندگی از آنها به مقام معظم رهبری عرض کنم که آتش‌نشانان سرباز و فدایی معظم‌له هستند و تا پای جان در انجام وظیفه و خدمت به مردم در صحنه حضور خواهند داشت.

تقوی گفت: البته، آتش‌نشانان پیغام دیگری به رهبر معظم انقلاب داشتند و آنهم دیدار جداگانه با معظم‌له بود که بنده پیغام آتش‌نشانان عزیز را به مقام معظم رهبری رساندم.