۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

برانکو در ایستگاه 27 آتش‌نشانی حاضر شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز تیمش با حضور در یک ایستگاه آتش‌نشانی از زحمات آتش‌نشانان تقدیر کردند.
کد خبر : ۳۴۵۱۵۸
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز تیمش با حضور در یک ایستگاه آتش‌نشانی از زحمات آتش‌نشانان تقدیر کردند.

به گزارش فارس، در حالی که از روز پنجشنبه ساختمان پلاسکوی تهران کماکان در آتش می‌سوزد اما آتش‌نشانان بسیاری با به خطر انداختن جان خود در تلاش هستند تا شدت حادثه رخ داده را کمتر کنند و در حتی در این راستا برخی از آتش‌نشانان کشورمان هم به شهادت رسیدند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در همین راستا و برای ارج نهادن به زحمات آتش‌نشانان کشورمان امروز و پس از تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در ایستگاه 27 آتش‌نشانی که در مجاورت ورزشگاه شهید درفشی‌فر محل تمرین سابق تیم پرسپولیس قرار دارد حاضر شد و به مقام بالای شهدای آتش‌نشانی ادای احترام کرد.

برانکو همچنین دقایقی با آتش‌نشانان حاضر در این ایستگاه آتش‌نشانی به صحبت پرداخت و آنها را قهرمانان واقعی توصیف کرد که با به خطر انداختن جان خود در تلاش هستند تا به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

همچنین ماموران آتش‌نشانی حاضر در این ایستگاه از اینکه برانکو به این ایستگاه آمده و به این ایستگاه آمده و از آنها قدردانی  کرده تشکر کردند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز