۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

احتمال برگزاری انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شیوه الکترونیکی بسیار امیدواریم.
کد خبر : ۳۴۵۱۷۸
صراط:  رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شیوه الکترونیکی بسیار امیدواریم.

 به گزارش ایسنا ، امیر شجاعان ، در این رابطه اظهار کرد: تصمیم‌گیری نهایی درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام نشده است و مذاکرات وزارت کشور و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: هیات نظارت بر انتخابات شوراها نظر مثبتی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی دارد و کلیت موضوع هم پذیرفته شده است اما مذاکرات باید ادامه یابد تا تعداد حوزه‌ها، شعب و صندوق‌ها برای انتخابات الکترونیکی تعیین شود.

بر اساس این گزارش، قاسم میرزایی نیکو عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با بیان اینکه 11 هزار صندوق الکترونیکی رای برای انتخابات شوراها پیش‌بینی شد، اظهار کرد: «روز دوشنبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جلسه مشترکی با مسئولان وزارت کشور و شورای نگهبان خواهد داشت تا در خصوص جایابی استقرار سامانه‌های الکترونیکی رای و همچنین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری شود.»