۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

تمجید رهبر حزب الله عراق از مقاومت مردم بحرین

رهبر حزب الله عراق گفت: مردم بحرین بدون سلاح و در اوج مظلومیت مورد حمله‌های وحشیانه رژیم‌های مزدور منطقه قرار گرفته‌اند و بدون سلاح در حال مبارزه هستند.
کد خبر : ۳۴۵۱۹۱
صراط:  رهبر حزب الله عراق گفت: مردم بحرین بدون سلاح و در اوج مظلومیت مورد حمله‌های وحشیانه رژیم‌های مزدور منطقه قرار گرفته‌اند و بدون سلاح در حال مبارزه هستند.

به گزارش تسنیم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید هاشم الحیدری در جمع پرشور هزاران زائر و مجاور بارگاه منور رضوی که برای بزرگداشت شهدای مظلوم بحرین در رواق امام خمینی(ره) گردهم آمده بودند، اظهار داشت: امروز جانفشانی و ایثارگری رزمندگان و نیروهای مقاومت، داعش و گروه‌های تکفیری و تروریستی را زمین‌گیر و مستأصل کرده است.

 وی تصریح کرد: در جبهه مقاومت افرادی همچون سید حسن نصرالله، سردار قاسم سلیمانی و سید عبدالمالک الحوثی وجود دارند که تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای برای احقاق حق و ستاندن حق مظلومان آماده‌اند و با الهام از مکتب عاشورا و نهضت حسینی جان خود را بر کف دست گرفته‌اند تا امنیت و آرامش به منطقه بازگردانده شود.

رهبر حزب‌الله و مقاومت اسلامی عراق با اشاره به توفیقاتی که در آزادسازی حلب صورت گرفت، اظهار داشت: نیروهای تکفیری و تروریستی با خفت و خواری مجبور به ترک شهر حلب و حومه آن شدند و باردیگر وعده نصرت الهی به وقوع پیوست.

 الحیدری ادامه داد: ما حسینی هستیم و در اربعین امسال، جهان شاهد حضور ده‌ها میلیونی شیعیان و عاشقان امام حسین(ع) از سراسر جهان بود، همگی براین باوریم که امروز تحت زعامت مرجعیت و ولایت فقیه با جهاد و در دست گرفتن سلاح، در کنار گریه و عزاداری برای اهل بیت(ع) می‌توانیم از فرهنگ اسلامی و اسلام اصیل صیانت کنیم.

وی اظهار کرد: در مقابل ما داعش است که توسط یزید زمان هدایت می‌شود و صحنه‌گردان اصلی این جنایات و اقدمات وقیحانه شیطان بزرگ آمریکاست.

رهبر برجسته مقاومت با بیان اینکه ایران دارای تأثیر دینی و سیاسی بالایی در منطقه و جهان است، اذعان داشت: هیچ کس نمی‌تواند منکر نفوذ و حضور ایران در جبهه مقاومت شود و همه ما در کنار این ام‌القرای جهان اسلام خواهیم ماند زیرا به تعبیر امام راحل(ره) حفظ جمهوری اسلامی که قلب تپنده کشورهای مسلمان است از اوجب واجبات است.

 وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات ظالمانه رژیم‌های آل سعود و آل خلیفه در بحرین و یمن گفت: مردم بحرین بدون سلاح و در اوج مظلومیت مورد حمله‌های وحشیانه رژیم‌های مزدور منطقه قرار گرفته‌اند و بدون سلاح در حال مبارزه هستند.

وی گفت: صبر و تحمل شیعیان و مسلمانان منصف و آزادی‌خواده منطقه لبریز شده و اگر این روند موشکباران و اختناق ادامه پیدا کند، به یاری آنان خواهند شتافت و دیری نخواهد پایید که اثری از آل سعود و آل خلیفه نخواهد ماند.

وی گفت: ما با تأسی و پیروی از مکتب عاشورا و تقدیم هزاران شهید و جانباز به جهانیان اثبات کرده‌ایم که برای حفظ اسلام و احقاق حق مظلوم که امروز نماد آن آیت‌الله شیخ عیسی قاسم است از مواضع و آرمان‌هایمان کوتاه نخواهیم آمد.

این عالم برجسته و سرشناس عراقی گفت: امروز رزمندگان اسلام و مجاهدان فی‌سبیل‌الله در عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم، استکبار و زیاده‌خواهی غرب و مزدوران منطقه‌ای آنان ایستاده‌اند.