۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت +تصاویر

بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر و چند شهرک مسکونی شد.
کد خبر : ۳۴۵۱۹۲
صراط: بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر و چند شهرک مسکونی شد.

به گزارش فارس از جیرفت، عصر امروز بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت سبب آب‌گرفتگی خیابان‌ها، معابر و چند شهرک مسکونی شد و بارش تگرگ به حدی بود که قسمتی از شهر جیرفت کاملا سفیدپوش شد.

فرماندار جیرفت گفت: باران عصر امروز همراه با بارش تگرگ سبب شد تا خیابان‌ها و کوچه‌های شهر دچار آبگرفتگی شود که با حضور نیروهای شهرداری کانال‌های آبرو به سمت مسیل‌ها بازگشایی و آب حاصل از بارش باران به این کانال‌ها هدایت شد.

احمد امینی‌روش در جمع خبرنگاران با اشاره به ادامه روند بارش‌ها از دامداران در حاشیه سه رودخانه شور، هلیل و ملنتی خواست در پایین‌دست از نزدیک کردن دام‌های خود به بستر این رودخانه‌ها خودداری کنند.

بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت +تصاویر

وی همچنین از گردشگرانی که به منطقه دلفارد سفر می‌کنند خواست با توجه به وجود آبشار این منطقه در نزدیکی رودخانه گلم دلفارد از تردد در این مسیر جدا خودداری کنند.

 نجات جان 5 نفر در قلعه‌گنج

احسان عراقی‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان نیز از نجات جان پنج نفر سرنشین یک خودرو در مسیر آب‌نمایی روستای شمزان قلعه‌گنج که در سیلاب گرفتار شده بودند خبر داد.

بارش شدید تگرگ و باران در جیرفت +تصاویر

و گفت: با حضور به‌موقع راهداران و اعزام ماشین‌آلات راهداری، ماشین از بین گل و لای خارج و سرنشینان این خودرو آسیبی ندیدند.

عراقی‌زاده بیان کرد: دستگاه‌های راهداری در شهرستان‌های جنوبی در حال ترمیم حاشیه راه‌های اصلی هستند تا از بروز تصادف جلوگیری شود.

وی از بروز خسارت سیلاب به محورهای روستایی و اصلی در شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و افزود: با توجه به حضور راهداران در محورها خسارت وارد شده در دست جمع‌بندی است.