۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
نخست وزیر رژیم صهیونیستی سراغ سرمایه‌های خود در ایران را گرفت!

دهان "سگ هار نجس منطقه" به حمایت از فتنه باز شد/ اظهارات مشکوک نتانیاهو در آستانه اولین انتخابات بعد از درگذشت مرحوم رفسنجانی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام ویدئویی در حالی که ظاهرا مردم ایران را خطاب قرار داده، با یادآوری فتنه 88، و ارسال کدهایی درباره آن، از حامیان فتنه حمایت کرده است.
کد خبر : ۳۴۵۲۷۰
گروه سیاسی صراط - نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام ویدئویی در حالی که ظاهرا مردم ایران را خطاب قرار داده، با یادآوری فتنه 88، و ارسال کدهایی درباره آن، از حامیان فتنه حمایت کرده است.

به گزارش صراط، نتانیاهو در این پیام بشار اسد را کشتارگر جمعی خوانده و جمهوری اسلامی را به خرج کردن پول مردم به پای او متهم کرده است! مقام معظم رهبری آبان ماه سال 92 در واکنش به ادعاهای گاه و بیگاه مقام های رژیم صهیونیستی گفتند: "جمله‌ای که از دهان سگ هار نجس منطقه یعنی رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود که ایران تهدیدی برای جهان است. تهدید جهان آنهایی هستند که جز شر چیزی برای دنیا نداشته‌اند، مانند همین رژیم نامشروع."

اکنون پس از چند سال سکوت ظاهری درباره فتنه 88، زبان نخست وزیر "سگ هار نجس منطقه"، بار دیگر به یادآوری فتنه 88 باز شده و گفته چهره «دانشجویان شجاعی» را که در سال 2009 (88 شمسی) در خیابان‌ها هدف گلوله قرار گرفته‌اند فراموش نمی‌کند!

سگ هار نجس منطقه به صراحت از یکی از سناریوهای طراحی شده توسط فتنه گران یاد کرده و گفته است: "هرگز ندا [آقا] سلطان زیبا را فراموش نمی‌کنم."

نخست وزیر رژیمی که نقش "سگ هار نجس منطقه" را بازی می کند و پیشتر اظهارنظرش درباره ممنوعیت شلوار جین در ایران مورد تمسخر قرار گرفته بود، این بار از وضعیت اینترنت در ایران ابراز نگرانی کرده و گفته می‌داند که مردم ایران دوست دارند ویدئوهایی از قبیل ویدئوی اخیر او را بدون محدودیت در اینترنت مشاهده کنند!»

مقام اول اجرایی رژیم نامشروع صهیونیستی و سگ هار نجس منطقه پیشتر به صراحت اصلاح طلبان را سرمایه های این رژیم خوانده بود و حالا پس از چند سال و در حالی که اعلام کرده در دیدار با ترامپ، موضوع ایران را در اولویت خود قرار خواهد داد، بار دیگر به صورت غیرمستقیم به دلجویی از این سرمایه های خود در ایران پرداخته است.

هنوز معلوم نیست این اظهارات به روزهای حساس نزدیک اولین انتخابات ریاست جمهوری پس از درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی ارتباط دارد یا خیر.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
۲۰
۲۳
نتانیابو : اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
۲۶
۱۰
رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی سگ هار منطقه رو به نابودی است ان شاءالله .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
۲۴
۱۹
ننگ بر فتنه گر وطن فروش خائن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
۲۲
۲۳
فتنه امریکایی اسرائیلی سال 88 با هشیاری ملت و درایت رهبر معظم انقلاب با قیام مردمی 9 دی ماه خنثی شد اما ننگ فتنه برای سران فتنه تا ابد باقی خواهد ماند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
۲۲
۲۷
صراط عزیر سلام.چرا راه دور میری همین الان برخی افراد که دردستگاه ها مسولیت دارند که از حامیان فتنه 88 هستند ومتاسفانه تایید هم شدند .فتنه دم گوش ماست کنار میز ماست . اینها فتنه پنهان هستند .الان فتنه برای بعضی ها شده امتیاز .شما چسبیدی به سگ هار منطقه که برای همه شناخته شده است.